Google شروع به اشتراک گذاری داده های عبارت جستجو بیشتر با تبلیغ کنندگان می کند

Google Ads اعلام کرد که به اشتراک گذاری داده های عبارت جستجو بیشتر با تبلیغ کنندگان می پردازد.

این حرکت تقریباً یک سال پس از تصمیم اولیه مبنی بر مخفی کردن داده های عبارت جستجو با “داده های ناچیز” صورت می گیرد ، حرکتی که با انتقاد و نارضایتی تبلیغ کنندگان روبرو شد.

گوگل خاطرنشان کرده است که در حال کار بر روی راه حل هایی برای کمک به حفظ حریم خصوصی و در عین حال به اشتراک گذاری داده ها با تبلیغ کنندگان است. در حالی که تبلیغ کنندگان هنوز همه داده های عبارت جستجو را دریافت نمی کنند ، Google در تلاش است تا دید داده های عبارت جستجو را افزایش دهد.

آگهی دهندگان چقدر از داده های عبارت جستجو دریافت خواهند کرد؟

گوگل تخمین می زند که تبلیغ کنندگان به طور متوسط ​​می توانند 6.5 برابر بیشتر از داده های عبارت جستجو را مشاهده کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

چه زمانی آگهی دهندگان شروع به مشاهده داده های بیشتر می کنند؟

از امروز ، تبلیغ کنندگان شروع به مشاهده داده های عبارت جستجو می کنند. علاوه بر این ، داده های عبارت جستجو برای عبارات جستجوی قابل اجرا تا 1 فوریه 2021 جمع آوری می شود.

آیا گرفتن وجود دارد؟

خوب ، به نوعی به عنوان بخشی از تمرکز بر بهبود حریم خصوصی ، گوگل تصمیم گرفته است داده های عبارت جستجو قبل از تاریخ 1 سپتامبر 2020 ، زمانی که محدودیت های اولیه حریم خصوصی برای کنترل گزارشات جستجو اعمال شده است را حذف کند ، در صورتی که آستانه فعلی عبارت جستجو را برآورده نمی کند. داده ها.

داده های عبارت جستجو قبل از 1 سپتامبر 2020 تا 1 فوریه 2022 در دسترس خواهد بود. هرگونه داده از قبل از 1 سپتامبر 2020 که آستانه فعلی را برآورده نمی کند ، در آن زمان حذف می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

چه چیزی تغییر کرده است؟

گوگل در حال کار بر روی راه هایی برای به اشتراک گذاشتن داده ها به تبلیغ کنندگان در حالی که استانداردهای حریم خصوصی بالا را رعایت می کند که در همه زمینه های حساب سازگار است ، است. نماینده ای از گوگل گفت که تیم می داند که تبلیغ کنندگان داده های بیشتری می خواهند و برای نشان دادن این حجم از داده ها در Google Ads ، روی مجموعه فناوری خود سرمایه گذاری کرد.

گوگل همچنین خاطرنشان کرد که قصد دارد داده های اضافی را در ماه های آینده در صفحه Insights به اشتراک بگذارد تا به تبلیغ کنندگان در درک نحوه پیدا کردن مشتریان آنها در جستجو کمک کند. گوگل از اظهارنظر در مورد جزئیات تغییرات آتی خودداری کرد اما در اعلامیه اصلی خود اعلام کرد که آگهی دهندگان در زمینه موضوعات پرس و جو که عملکرد را افزایش می دهد ، قابل مشاهده خواهند بود ، حتی اگر این درخواستها از گزارش اصطلاحات جستجو پنهان شده باشند.

تبلیغ کنندگان باید چه کار کنند؟

قبل از هر چیز ، داده های خود را تا قبل از 1 سپتامبر 2020 بارگیری کنید. به این ترتیب شما همیشه پرونده ای از آن داده ها را در اختیار دارید.

ثانیاً ، داده های عبارت جستجوی خود را از 1 فوریه 2021 تا کنون مرور کنید. عبارات جستجوی خود را مرور کنید تا مواردی را که ممکن است به آنها دسترسی نداشتید مرور کنید و بر این اساس کلمات کلیدی و موارد منفی را اضافه کنید!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور