Google تأیید ارزش ساخت پیوند در دسترس است

جان مولر از گوگل به س questionالی در مورد پیوندهای طبیعی پاسخ داد و اشاره کرد که ایجاد لینک ارتباطی مشکلی ندارد به شرطی که از خطوط مشخصی عبور نکنید.

محتوای با کیفیت بسازید و پیوندهایی با آن دریافت کنید

شخصی که این س askingال را مطرح می کند به س questionال خود در مورد تبادل لینک پاسخ داده شده است. بنابراین حالا او درباره ماهیت پیوند طبیعی توضیح می داد که چیست.

او آن را در متن محتوای با کیفیت قرار داد.

نظر:

“مانند ، ما باید محتوای با کیفیت ایجاد کنیم ، طبیعتاً مردم به ما پیوند می دهند. این فقط طبیعی است یا چیزی به این دلیل … “

مولر ارتباط پیوند ساختمان a به یک نقطه را تأیید می کند

جان مولر از کلمات link building یا outreach استفاده نکرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

با این حال ، محتوای آنچه او گفت در مورد فرآیند اطلاع رسانی به ناشران بود تا آنها را از مطالب مطلع سازند. این به طور کلی به عنوان ایجاد پیوند ارتباطی شناخته می شود.

این استراتژی ایجاد محتوایی است که ناشران علاقه مند به پیوند دادن به آن و سپس تبلیغ آن برای ناشرانی هستند که تمایل دارند به این نوع مطالب پیوند دهند.

جان مولر در مورد دسترسی برای ایجاد لینک اظهار داشت:

“این اساساً ایده پشت نوع پیوند طبیعی است.

از دیدگاه ما خوب است که با مردم تماس بگیریم و به آنها بگوییم اتفاقاً مثل این است که من این محتوای عالی را دارم و … شاید این چیزی است که شما برای وب سایت خود قدردانی می کنید.

به طور کلی خوب است. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

When Outreach Link Building دستورالعمل های Google را نقض می کند

ایجاد لینک ارتباطی نیز می تواند برخلاف دستورالعمل های Google باشد.

اشکال مختلف ایجاد لینک ارتباطی وجود دارد. به عنوان مثال ، درخواست یک ناشر برای ارائه پول به آنها برای قرار دادن لینک در سایت خود ، ایجاد پیوند ارتباطی نیز نامیده می شود.

این نوع ساخت پیوند معمولاً به عنوان پیوند ساخت و ساز در ارتباط با مشتری نادرست نشان داده می شود ، در حالی كه در واقع این پیوند پولی است كه از طریق یك سرویس مرتب شده است.

ایجاد لینک ارتباطی واقعی انتشار محتوای جالب و گفتن آن به دیگران است.

جان مولر در مورد اینکه چگونه ایجاد لینک ارتباطی می تواند خراب شود اظهار نظر می کند:

“اما هر چیزی فراتر از آن جایی که شما می گویید ، خوب … شما باید اینگونه به من پیوند دهید یا باید به من پول بدهید یا من برای این لینک به شما پول می دهم یا من چیزی را با این لینک عوض می کنم …

این همه چیزی است که از نظر ما این را به یک پیوند غیر طبیعی تبدیل می کند.

بنابراین ارائه آن به مردم و ترویج آن و گفتن مانند اینها محتوای عالی است و آنها به شما لینک می دهند که بسیار خوب است.

هوم … تهیه آن و گفتن اینکه اگر پیوندی به من بدهید من مبادله انجام می دهم ، این چیزی است که ما آن را غیر طبیعی می دانیم. “

آیا ساختمان پیوند Outreach منسوخ شده است؟

وادار کردن ناشر برای پیوند به یک سایت ، صرف نظر از کیفیت بالای محتوای آنها ، برای برخی از سایت ها دشوار و تقریباً غیرممکن است.

آنچه این روند را حتی دشوارتر می کند این است که افراد امروزه گزینه های بیشتری برای ابراز وجود دارند تا بازگشت به اوج وبلاگ نویسی.

متأسفانه این سیستم عامل هایی که مردم در آن ابراز می کنند ، مانند شبکه های اجتماعی و یوتیوب ، پیوندهایی را ارائه نمی دهند که بتوانند به رتبه بندی بهتر سایت کمک کنند.

جهانی که PageRank برای آن ایجاد شده است دیگر وجود ندارد.

با این حال ناشران هنوز تحت فشار هستند که از یک اکوسیستم آنلاین که پیوندها به طور فزاینده ای وجود ندارند ، پیوندهایی را بدست آورند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ایده ساخت محتوای عالی و درخواست کسی برای پیوند دادن به آن ظاهراً مفهومی منسوخ شده است زیرا امروزه مردم خود را در زمینه هایی بیان می کنند که از پیوندها پشتیبانی نمی کنند.

استناد

جان مولر از گوگل را ببینید که در حدود 11 دقیقه است که در مورد گسترش پیوند بحث می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=bEeQfsYSzVM

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور