گوگل اولین مرکز داده ژاپن را برای شتاب بخشیدن به Asia Push باز می کند | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — شرکت گوگل آلفابت اولین مرکز داده خود را در سال آینده در ژاپن به عنوان بخشی از افزایش سرمایه گذاری در سومین اقتصاد بزرگ جهان افتتاح خواهد کرد.

ساندار پیچای، مدیر اجرایی، روز جمعه در یک پست وبلاگی نوشت، تأسیسات جدید مستقر در شهر اینزای، چیبا، عملیات ابزارها و خدمات گوگل را تسریع می‌بخشد و از فعالیت‌ها و مشاغل اقتصادی حمایت می‌کند. این بخشی از سرمایه گذاری گسترده تر 730 میلیون دلاری در زیرساخت های محلی توسط شرکت آمریکایی است که از سال گذشته آغاز شد و تا سال 2024 ادامه خواهد داشت. Google همچنین ساخت کابل زیردریایی جدیدی را که ژاپن و کانادا را به هم متصل می کند به نام توپاز هدایت می کند.

پیچای در یک حضور غافلگیرکننده در رویداد معرفی پیکسل 7 و پیکسل واچ گوگل در توکیو گفت: “همکاری گوگل در ژاپن اکنون عمیق تر از همیشه است.” “ژاپن سابقه ای در پیشرو بودن در پیشرفته ترین فناوری های جهان دارد.”

مدیرعامل این شرکت برای دیدار با نخست وزیر فومیو کیشیدا و به اشتراک گذاشتن جزئیات برنامه های سرمایه گذاری گوگل از ژاپن بازدید می کند. بازدید قبلی وی در سال 2019 برای افتتاح یک مرکز رشد استارتاپی Google Campus بود و این هفته با برخی از توسعه دهندگان دانشجویی از دانشگاه های محلی ملاقات کرد.

پیچای گفت که مرکز داده چیبا سومین محل شرکت در آسیا پس از تایوان و سنگاپور خواهد بود و از تلاش های آن برای اتصال ژاپن به بقیه اقتصاد جهانی حمایت خواهد کرد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور