کارمندان شما ذهن خوان نیستند: چگونه می توان به عنوان مدیر یک بازخورد موثر ارائه داد

تصویر
عکس پروفایل Vinita Bansal Hacker Noon

@vinitabansalوینیتا بانسال

علاقه مند به فن آوری ، مشتاق ساخت تیم های عالی و سازمان های مقیاس پذیر

وقتی به بازخورد دادن فکر می کنیم ، بی درنگ به اصلاح دیگران فکر می کنیم. اما بازخورد دادن همان اندازه است که به دیگران بگویید چه کاری را درست انجام می دهند ، همانطور است که به آنها بگویید که چه اشتباهی انجام می دهند. این مسئله به همان اندازه تقویت رفتارهای خوب است که در مورد از بین بردن رفتارهای بد نیز مهم است. این مهم همانقدر است که می توان مداحی را خواند و به راحتی از او انتقاد می کند و باعث ناراحتی شما می شود.

اگر مدیر یا رهبر هستید ، گفتن آنچه که مردم باید بشنوند وظیفه شما نیست ، مسئولیت شماست. شما شخصی هستید که جلوی صدها و هزاران کارمندی را می گیرید که برای رشد روزانه به شما اعتماد می کنند. تلاش نکردن به مردم بگویید که چگونه کار می کنند و چه کارهایی می توانند بهتر انجام دهند فقط به این دلیل که باعث ناراحتی شما می شود ، اقدامی غیرمسئولانه است.

برای عدم بازخورد می تواند بهانه های زیادی داشته باشد – بیش از حد شلوغ ، بسیار ناراحت کننده ، اجتناب از درگیری ، صرفه جویی در روابط ، به طور مخفیانه امیدواریم که مسئله خود حل شود یا شخص خود به خود این مسئله را درک کند.

بزرگترین آنها توهم شفافیت است – آنها از قبل می دانند که چه احساسی دارم! نه ، آنها این کار را نمی کنند. کارمندان شما ذهن خوان نیستند ، و آنها …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور