چگونه YouTubers می تواند استراتژی های بازاریابی خود را در سال 2021 بهبود بخشد

تصویر
عکس پروفایل Nick Platonenko Hacker Noon

همه چیز در حال تغییر است ، به ویژه استراتژی های بازاریابی دیجیتال. چرا؟ از آنجا که بازاریابان دائماً حوزه های جدید را بررسی می کنند ، تکنیک ها و رویکردهای جدیدی را معرفی و آزمایش می کنند ، و حتی آنچه مهمتر است ، کانالها و بسترهای جدیدی برای تبلیغات ظاهر می شوند.

چه بخواهید و چه نخواهید ، اگر می خواهید محبوبیت خود را حفظ کنید ، درآمد کسب کنید و در کاری که انجام می دهید به موفقیت برسید ، باید خود را با تغییرات تغییر دهید. این به ویژه در مورد سازندگانی صحبت می کند که محتوای خود را در YouTube به اشتراک می گذارند.

سال 2020 با قفل کردن ، هم بر ایجاد و مصرف فیلم تأثیر گذاشت ، و هم منجر به ایجاد قوانینی جدید در بازاریابی ویدیویی شد.

2021 با روش های جدید ارائه و پخش ویدیوهای YouTube متفاوت خواهد بود ، بنابراین امروز ما موثرترین روش ها را برای رتبه بندی بهتر محتوای شما و مورد توجه قرار گرفتن بیشتر مخاطبان ذکر خواهیم کرد.

تبلیغات متقابل

هنگامی که YouTubers و کارشناسان بازاریابی در مورد تبلیغات متقابل صحبت می کنند ، منظور آنها دو راه است: اشتراک محتوای YouTube در سیستم عامل های دیگر و همکاری با دیگر سازندگان و صاحبان مشاغل برای تبلیغات سودمند. بیایید نگاهی دقیق به این شرایط بیندازیم.

همکاری

سازندگانی هستند که محتوای مربوط به شما یا صاحبان مشاغل را منتشر می کنند که ممکن است مخاطبان کاری را که شما انجام می دهید دوست داشته باشند (و بالعکس) تا بتوانند به شما در قالب تبلیغ …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور