راهنمای اساسی برای سرورهای Minecraft متعادل کننده بار با Kong Gateway

تصویر
عکس پروفایل مایکل هکر نون

وقت آن است که کمی لذت ببریم. مطمئناً ، به همکاران یا خانواده خود بگویید که شما در حال تحقیق هستید ، با استفاده از فن آوری جدیدی آزمایش می کنید – زیرا این همان کاری است که ما انجام خواهیم داد – اما فقط اجازه ندهید آنها شما را در حال بازی Minecraft ببینند!

این سناریو این است: شما در حال برگزاری کلاس Minecraft تمام روز برای دانشجویان محلی STEM هستید. شما باید از سرورهای Minecraft خود استفاده کنید تا از یک محیط چند نفره بچه پسند اطمینان حاصل کنید و فقط به دانشجویان محدود شود. یک سرور کافی نخواهد بود ، بنابراین شما دو سرور را به طور همزمان اجرا می کنید ، انتظار دارید که توازن بار شما بسته به بار ، ارسال دانش آموزان به سرور A یا سرور B را بر عهده داشته باشد.

https://www.youtube.com/watch؟v=_T3OwzPVECQ

در این مقاله ، ما قصد داریم حمل و نقل پورت و تعادل بار را با Kong Gateway بررسی کنیم. ما می خواهیم این کار را با چرخاندن چندین سرور Minecraft انجام دهیم ، و سپس Kong Gateway را مقابل این سرویس های بالادستی قرار دهیم تا حمل و نقل پورت و تعادل بار را کنترل کند.

قبل از شیرجه رفتن ، بیایید به طور خلاصه چند مفهوم مهم فناوری را بیان کنیم.

مفاهیم کلیدی

پورت حمل و نقل

حمل و نقل پورت دریافت درخواست های شبکه در یک پورت خاص از دستگاه و ارسال آن درخواست ها به پورت دیگری است. روتر ، فایروال یا دروازه API معمولاً این کار را انجام می دهد. به عنوان مثال ، ممکن است یک وب سرور داشته باشید که روی پورت گوش می دهد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور