چگونه IoT و Edge رایانه بر صنایع مختلف تأثیر می گذارند

عکس پروفایل اسمیت جانز هکر نون

@اسمیت جونزاسمیت جانز

من اسمیت هستم ، یک همکار و وبلاگ نویس حرفه ای ، متخصص نوشتن در زمینه تجارت ، فناوری.

از مراقبت های بهداشتی تا سبک زندگی ، همه چیز تحت تأثیر فناوری های نوظهور مانند اینترنت اشیا و محاسبات لبه ای است. علاوه بر این ، به عنوان داده ها پایه و اساس اقتصاد امروز باقی مانده است ، مشاغل می توانند از این فن آوری های نوظهور برای ارائه تجربه شخصی تر به مشتریان خود استفاده کنند.

مهمترین مزیت اینترنت اشیا و محاسبه لبه ، توانایی پردازش ، محاسبه و تجزیه و تحلیل داده ها با همان کیفیت موجود در ابر ، بدون هیچ گونه تأخیر است!

IoT و Edge Computing با هم تلاش می کنند تا صنعت را با برنامه ریزی برای افزودن بیش از 6 میلیارد دستگاه متصل جدید هر ساله تحت تأثیر قرار دهند. در اینجا لیستی از روند Edge Computing و IoT و همچنین آماری وجود دارد که رشد نوپای این فناوری ها را در این دوره مدرن نشان می دهد:

  • طبق نظرسنجی اخیر Redhat ، شرکت ها احتمالاً تخمین می زنند که 30٪ از بودجه IT خود را در سالهای آینده در محاسبات لبه ای خرج کنند.
  • طبق یک مطالعه موردی توسط گارتنر ، تقریباً سه چهارم داده های تولید شده توسط شرکت ها تا سال 2025 پردازش و تولید می شوند.
  • طبق گزارش GSMA Intelligence ، برآورد درآمد جهانی اینترنت اشیا پس از اثرات همه گیر 381 میلیارد دلار از دسامبر 2020 است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور