چگونه هوش مصنوعی استراتژی های کمپین را در زمان واقعی تغییر می دهد

آیا هوش مصنوعی در سیاست جایگاهی دارد؟ پاسخ ممکن است مهم نباشد. در حالی که کمپین های سیاسی مبتنی بر هوش مصنوعی ممکن است آینده نگرانه به نظر برسند، آنها در حال حاضر اینجا هستند – و ممکن است برای همیشه نحوه انتخاب نامزدهای آینده را تغییر دهند.

هوش مصنوعی در حال تغییر سیاست مدرن است

اکنون که هوش مصنوعی وارد تصویر شده است، چشم انداز سیاسی کنونی یادآور غرب وحشی است. در حال حاضر، قوانین فدرال وجود ندارد در کمپین هایی که از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده می کنند. در حالی که کمیسیون انتخابات فدرال ایالات متحده در حال بررسی راه اندازی برخی از آنها است، نمی تواند همگام با پیشرفت های تکنولوژیک باشد.

تجزیه و تحلیل رأی دهندگان برای اکثر استراتژی های مدرن اساسی است زیرا نظرات رأی دهندگان در انتخابات تصمیم گیری می کند. با هوش مصنوعی، تیم ها می توانند به سرعت مقادیر زیادی از داده های سازنده را تجزیه و تحلیل کنند. به عبارت دیگر، آنها روند تصمیم گیری خود را سریع دنبال می کنند. کمپین ترامپ این کار را کرد برای انتخابات ریاست جمهوری 2016و بایدن این کار را برای انتخابات 2020 انجام داد.

این فناوری همچنین جذب سرمایه را متحول می کند. پیش از این، کاندیداهای سیاسی تبلیغات رادیویی را پخش می‌کردند یا در تلویزیون ظاهر می‌شدند تا حمایت خود را افزایش دهند و جریان نقدینگی را آغاز کنند. با هوش مصنوعی، آن‌ها می‌توانند مشارکت‌های گذشته، اولویت‌های ارتباطی، و داده‌های درآمد را تجزیه و تحلیل کنند تا ببینند چه کسی بیشترین احتمال را دارد که کمک مالی کند. آنها حتی می توانند از چت بات ها برای تعامل با اهداکنندگان بالقوه استفاده کنند…

Source link