چگونه می توان در وب تاریک گشت و گذار کرد و بر ترافیک نظارت کرد

شبکه تاریک از فهرست اصلی شبکه جهانی وب (WWW) به ارث رسیده است و در حال حاضر به طور مستقل در شبکه های پوششی darknets که از اینترنت به عنوان ستون فقرات استفاده می کنند ، وجود دارد. اکثریت قریب به اتفاق محتوا و خدمات پولی و بدون پرداخت که در دارک وب ارائه می شود ، معمولاً توسط برخی از سرویس های ناشناس معروف مانند Tor ، Freenet ، I2P و JonDonym استفاده می شود. در صورت مسدود شدن پیام ارائه شده توسط سرویس دهنده اینترنت (ISP) ، موسسه آموزشی ، شرکت ، شرکت یا کشور سانسور شده ، احتمال دریافت پیام رد شده بسیار معمول است. برای غلبه بر این مشکل ، باید از ابزارهای دور زدن استفاده کنیم تا از این محدودیت ها دور شویم.

تصویر
عکس پروفایل Mr.Vic Hacker Noon

آقای ویک

بنیانگذار gtmars.com و plan2trip.com. به اشتراک گذاری دانش در دنیای دیجیتال در مورد امنیت سایبری

1. مسیریابی پیاز در دنیای اینترنت چیست؟

مسیریابی پیاز (Tor) یک ابزار منبع باز است که با فعال کردن ارتباط ناشناس در اینترنت از طریق کانال های مخفی مختلف و مکانیزم های مسیریابی برای رسیدن ایمن به نقطه مقصد ، به عنوان یک دروازه جهانی عمل می کند.

بر اساس وب سایت رسمی Tor ، حدود 6000 گره Tor در سراسر جهان اجرا می شود. به عبارت دیگر ، Tor به عنوان راز اتاق های اینترنت نیز معروف است. شبکه تاریک از فهرست اصلی والدین شبکه جهانی وب (WWW) به ارث رسیده است و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور