چگونه می توان برای دهه ها رمزگذاری کرد و هنوز میلیونر نمی شود

عکس پروفایل نویسنده

من نمی دانم که آیا من به خصوص به این موفقیت افتخار می کنم ، یا اینکه آن را “یک موفقیت” عنوان وجه تسمیه مناسب می دانم. به هر حال ، مردانی مانند جف بزوس و ایلان ماسک رمزگذارانی هستند که مهارت های خود را به میلیاردها دلار تبدیل کرده اند. بیل گیتس و مارک زاکربرگ نمونه های دیگری از شکل حساب های بانکی رمزگذاران طولانی مدت هستند.

من به وضوح اشتباهاتی مرتکب شده ام که طی این سال ها هزینه زیادی برای من داشته است. من به احمق یا گمراه بودن خود افتخار نمی کنم. از طرف دیگر ، من در زمینه مدیریت شغلی ، متخصص در فضای فناوری مشورت می کنم. ارگو ، من کمی احساس وظیفه می کنم که در این اشتباهات سهیم باشم.

اول ، خوب است که به مشورت بپردازید و توصیه ها را در نظر بگیرید. با این حال ، شما باید تصمیم گیرنده باشید. این را همیشه درک کنید. همیشه این را بپذیرید. شما در مورد چگونگی ادامه مسیر شغلی خود تصمیم می گیرید.

با اطمینان از اینكه این را می پذیرید و اینكه خودتان تصمیم خود را می گیرید ، با این كار پشیمانی راحت تر می شود. شما در شرف خواندن برخی داستانهای شخصی هستید که اشتباهاتی مرتکب شده است. من با این اشتباهات زندگی می کنم زیرا هرگز تصمیم گیری را به شخص دیگری جز خودم واگذار نکرده ام. هر کاری که کردم زیرا به این نتیجه رسیدم که این کار درست است … یا هر دلیل احساسی ممکن است من تصمیم من را بر اساس این تصمیم گرفته باشم.

به عنوان مثال ، من در …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور