چگونه می توان با C ++ و WASM از OpenGL بیشترین بهره را برد

عکس پروفایل Lenvin Gonsalves Hacker Noon

@98lenviلنوین گونسالوز

روز کد بزنید ، شب سوار شوید.

سلب مسئولیت: این پست برای نشان دادن تجربه من در استفاده از OpenGL با C ++ و WASM است. من می دانم که WebGL وجود دارد که می تواند به جای آنچه من انجام داده ام استفاده شود ، اما من واقعاً در مورد WASM کنجکاو بودم و می خواستم درباره آن بیشتر بدانم. بنابراین تصمیم گرفتم با انتقال آن به WASM به پروژه گرافیک رایانه ای دانشگاه زندگی خود را بدهم.

امیدوارم تجربه من از یادگیری نحوه استفاده از C ++ ، OpenGL و WASM برای شما مفید باشد.

چیزی که ما در حال ساخت آن هستیم

راه اندازی

اولین مرحله برای بارگیری emscripten و تنظیم آن است ، شما می توانید دستورالعمل ها را در اینجا پیدا کنید.

پس از آن ، باید مطمئن شوید که پرونده های مناسبی را برای C ++ و OpenGL نصب کرده اید ، در اکثر توزیع های لینوکس همه بسته های مورد نیاز از قبل وجود دارند.

آماده سازی برنامه C ++ برای WASM

پروژه OpenGL که برای دانشگاه خود انجام داده بودم قطاری بود که در محور x ترجمه می شود (حرکت می کند) و قرار بود این کار توسط کاربر کنترل شود.

من مستقیماً برنامه را به WASM کامپایل کردم و آن را در پروژه خود گنجانیدم ، روی رایانه ها بسیار خوب کار می کرد (با استفاده از صفحه کلید می توانم قطار را کنترل کنم) ، اما مشکل از دستگاه های تلفن همراه بود.

بنابراین من مجبور شدم دو برنامه را از برنامه C ++ در معرض javascript قرار دهم ، این کار به صورت زیر انجام شد –


extern "C" void EMSCRIPTEN_KEEPALIVE 
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور