قسمت جدید ساعت بازاریابی اینجاست! میزبان جس بود، گرگ فین، مارک سالتارلی، و کریستین “شپ” زیرنهلد با اخبار بازاریابی دیجیتال و خطوط انتخابی که باید بدانید اینجا هستند.
اگر نمی توانید در Spotify گوش دهید ، نسخه ویدیویی قسمت این هفته را در کانال YouTube موتور جستجو کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
https://www.youtube.com/watch؟v=KOYyI0NVphg
Microsoft Advertising پیشنهادات تبلیغاتی خودکار را معرفی می کند
ویژگی جدید بحث برانگیز که در ماه آوریل اجرا می شود ، از نسخه های تبلیغاتی موجود و هدف گذاری برای ایجاد خودکار تبلیغات برای گروه های تبلیغاتی در حساب های Microsoft Advertising استفاده خواهد کرد. هرکسی که بخواهد از این ویژگی انصراف دهد ، می تواند این کار را در برگه تنظیمات حساب انجام دهد.
تبلیغاتی که این ویژگی را انتخاب کرده اند می توانند پیشنهادات تبلیغات را در برگه توصیه های خود پیدا کنند. در آنجا ، آنها قبل از اینکه به طور خودکار بعد از 14 روز به طور مستقیم پخش شوند ، امکان ویرایش ، مکث یا اخراج را دارند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
هر کسی که شرکت کند ، با اجرای مستقیم پیشنهادات آگهی ، اعلان ایمیلی نیز دریافت می کند.
اینجا را بخوانید
Instagram اجازه پیش نویس داستان را می دهد
اینستاگرام به زودی پیش نویس داستان را راه اندازی می کند تا کاربران بتوانند قبل از ارسال مستقیم داستان ها را ذخیره کنند ، به مدیران شبکه های اجتماعی اجازه می دهد اطمینان حاصل کنند که داستان ها در زمان مطلوب مخاطبان یا رویداد خود ارسال می شوند.
در اینجا بیشتر بخوانید
Google Ads شرایط مورد نیاز شخص اول را روشن می کند
رابط Google Ads جینی ماروین در پاسخ به یک توییت از سیاست های Google در مورد داده های شخص اول توضیح داد ناوه هاپکینز
سلام Navah ، Thx برای صبر شما. دامنه های فرعی ، TLD های کشور و آدرسهای اینترنتی بیهوده متعلق به همان شرکت ، زمینه شخص اول محسوب می شوند. (من معتقدم برای URL های بیهوده برای هر مجموعه شخص اول 5 محدودیت دامنه وجود دارد.)
– جینی ماروین (GinnyMarvin) 19 مارس 2021
اطلاعات جمع آوری شده توسط فرم های موجود در زیر دامنه ها ، TLD های کشور و URL های بیهوده که متعلق به یک شرکت هستند ، داده های شخص اول محسوب می شوند و می توانند برای ایجاد مخاطبان در Google Ads استفاده شوند.
اینجا را بخوانید
مایکروسافت واحد تبلیغاتی پاسخگو را برای فروش خودرو معرفی می کند
تبلیغات خودرویی که هم اکنون در نسخه آزمایشی آزاد هستند ، می توانند در نتایج جستجوی بینگ یا شبکه تبلیغاتی مایکروسافت نمایش داده شوند. این تبلیغات از ساختار کمپین بدون کلمات کلیدی استفاده می کنند و از اطلاعات محصول ارائه شده توسط تبلیغ دهنده برای مطابقت با درخواستهای مربوطه استفاده می کنند.
تبلیغ کنندگان در ایالات متحده یا انگلستان که می خواهند تبلیغات خودرویی را امتحان کنند می توانند با نماینده تبلیغات مایکروسافت خود تماس بگیرند یا به صورت آنلاین درخواست دهند.
اطلاعات بیشتر در اینجا
از هفته استفاده کنید
دیوید کایل مشتری این ایمیل را از یک نماینده Google دریافت کرده است و واقعاً ما را ناراحت می کند. دوستان خود را نزدیک و مشتریان خود را نزدیکتر نگه دارید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در اینجا ایمیلی از طرف Googler وجود دارد که از آژانس من به عنوان پشتیبان استفاده می کند ، به او می گوید که ما روشن کردن به روزرسانی های اعمال شده به صورت خودکار را “از دست داده ایم” ، که یک تنظیم مهم است ، که فوراً باید آن را روشن کند و از او می خواهد این کار را توسط EOD انجام دهد. ? #ppcchat # گوگلاد pic.twitter.com/8ULR9Nhr7A
– دیوید کایل (DavidKyle) 25 مارس 2021
ICYMI
آنچه را شنیده ای فراموش کن ، شان الی می تواند تأیید کند که کمپین های خرید مایکروسافت می توانند کار کنند (و انجام می دهند!).
PSA – خرید مایکروسافت (بینگ) می تواند کارساز باشد (اخیراً بسیاری از سخنگویان را دیده اید).
این کمپین ها را حدود یک هفته پیش به صورت آزمایشی راه اندازی کرد – در حال حاضر با قیمت 5/5 برابر Roas با قیمت 5 هزار دلار پس از هفته اول #ppcchat pic.twitter.com/2e0TxDxeaq
– شان الی (@ selley2134) 25 مارس 2021
دور رعد و برق
ما در بخش رعد و برق خود به س questionsالات مهم بازاریابی دیجیتال شما پاسخ می دهیم:
- دفعه بعدی که به یک خط وانت خلاقانه احتیاج دارید به چه کسی مراجعه کنید؟
- تبلیغ کنندگان فیس بوک در مورد به روزرسانی های iOS 14.5 چه می دانند؟
- چه زمانی Twitter Spaces برای دسک تاپ در دسترس خواهد بود؟
- اکنون مشتریان شما از کجا می توانند لیستی از رقبای شما پیدا کنند؟
- چرا Google Ads به تبلیغ دهندگان توصیه می کند از اصطلاحات مارک تجاری رقبا در نسخه تبلیغات استفاده کنند؟
- چگونه می توان داده های واقعی را برای ستون های عملکرد کسب شده توسط YouTube مشاهده کرد؟
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقالات امروز ، به سایت O’Clock بازاریابی مراجعه کنید تا در نمایشگاه و خبرنامه بازاریابی OCC عضو شوید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اعتبار ویژه تصویر: سامانتا هانسون