چگونه سکه Polkadot به وجود آمد و چه چیزی پشت موفقیت آن است

Polkadot یک پروژه منبع باز است که انتقال بلاک چین های داده را ارائه می دهد و از چندین زنجیره در یک شبکه پشتیبانی می کند که توسط بنیاد Web3 فعال شده است. با آن تعامل دارد. برنامه ها و دارایی های اتریوم با برنامه هایی برای گسترش و ادغام سایر موارد. سیستم عامل های بلاک چین Polkadots (DOT) یک رمز بومی برای شبکه است. این یک پروتکل بلاک چین است که قصد ایجاد انگیزه در شبکه جهانی را دارد. کامپیوترها برای کار بلاک چین که در بالای آن کاربران می توانند بلاک چین های خود را راه اندازی و راه اندازی کنند. شبکه اصلی (Relay Chain) و شبکه های ایجاد شده توسط کاربر (Parachains) از دو نوع بلاک چین استفاده می کنند.

تصویر
عکس پروفایل Bybit Hacker Noon

بایبیت

Bybit با بیش از یک میلیون کاربر ثبت شده ، یکی از سریعترین رشد صرافی های مشتقات ارز رمزنگاری شده است.

Polkadot یک پروژه منبع باز است که انتقال بلاک چین داده ها را ارائه می دهد و از چندین زنجیره در یک شبکه پشتیبانی می کند ، که توسط بنیاد Web3 فعال شده است.

آنچه در صنعت رمزنگاری می گذرد سریع است. ابتدا شاهد افزایش شدید قیمت بیت کوین بودیم. در مرحله بعد ، ما شاهد رشد سریع در امور مالی غیر متمرکز (DeFi) هستیم که باعث می شود اتریوم بر گفتگو مسلط شود. سرانجام ، سرمایه گذاران باهوش اکنون به دنبال فرصتهایی هستند تا بتوانند با سرمایه گذاری در شرط بندی در توکن هایی که می توانند سهم بازار را افزایش دهند ، سبد سرمایه گذاری خود را متنوع کنند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور