چگونه حرکت تعلیماتی به سرمایه گذاری جمعی فرصت برای همه را نشان می دهد

عکس پروفایل نویسنده

@sindamnatarajناتاراج

محصولات و مهندسیMicrosoft Azure | ساخته شده “End 2 End” و “The Dosa Shop”

Crowdfunding به سرمایه گذاران خرده فروشی که دارای اعتبار نیستند اجازه می دهد تا در شرکت های مرحله اولیه سرمایه گذاری کرده و در ازای آن سهام خود را بدست آورند. این متفاوت از Kickstarter در جهان است. در مبارزات Kickstarter ، حامیان سهام عدالت در شرکت کسب نمی کنند ، و اغلب حتی یک شرکت واقعی در پشت این کمپین وجود ندارد.

سرمایه گذاری جمعی به دلیل قانون مشاغل تصویب شده در دولت اوباما امکان پذیر شد.

مجموعه ای از سیستم عامل ها مانند جمهوری ، Start Engine و Seed Invest برای تسهیل سرمایه گذاری جمعی ظهور کردند. مزایای سرمایه گذاری جمعی این است که استارت آپ ها راه دیگری برای جذب سرمایه داشتند ، اگر شما یک سرمایه گذار غیر معتبر هستید و می خواهید در استارت آپ سرمایه گذاری کنید ، راهی برای انجام آن داشتید. موارد منفی شامل حتی اگر استارت آپ شما در یک استارت آپ موفق سرمایه گذاری کرده باشد ، به دلیل عدم حمایت از سرمایه گذاران در معاملات تأمین مالی جمعی ، ممکن است نتوانید از سود شرط بندی موفق بهره مند شوید.

اثر تعلیمی:

با افزایش سیستم عامل های سرمایه گذاری جمعی ، تعداد شرکت هایی که برای دور اول تأمین مالی یا دوم خود از سرمایه گذاری جمعی استفاده می کنند ، به مرور زمان افزایش یافت.

برخی از شرکت ها مانند Move ، Knightscope و Hacker Noon با موفقیت جمع آوری سرمایه را به میلیون دلار رساندند. حرکت و نایت اسکوپ آمد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور