چهره های زن صنعت Esports

تعداد زنان در ورزش سایبری هنوز کمتر از مردان است و این تفاوت به زودی کاهش می یابد. Riot Games ، شرکتی که نماینده League of Legends و VALORANT است ، از برگزاری بازی های VCT Game Changers EMEA برای زنان و نمایندگان جنسیت های دیگر خبر داد. اوکراین همچنین به گروه کشورهایی که ورزش الکترونیکی را به رسمیت شناخته اند پیوست. تعداد زیادی تیم زنان در ورزشهای سایبری جهان وجود دارد: بشیکتاش اسپورت/XSET ، تیم CS: GO نماینده باشگاه فوتبال ترکیه.

تصویر
AFK ESPORTS BAR تصویر پروفایل هکر ظهر

میله ورزش AFK

AFK Esports Bar شامل تمام اطلاعات لازم در مورد esports است.

یکی از ویژگی های رشته های ورزش های سایبری که آنها را از ورزش های متمایز متمایز می کند این است که تفکیک شدید جنسیت وجود ندارد. زنان و مردان می توانند در یک سطح رقابت کنند.

Cybersport مدتهاست که برای کودکان فقط سرگرم کننده نیست. در سراسر جهان ، با این صنعت بسیار جدی برخورد می شود. شهرت ایجاد می کند و پول زیادی به دست می آورد. سال گذشته ، اوکراین نیز به گروه کشورهایی پیوست که ورزش های الکترونیکی را به طور رسمی به رسمیت شناخته اند.

علاوه بر این ، تعداد زنان و مردان در بین ورزشکاران ورزش سایبری تقریباً به تعادل رسیده است – به ترتیب 41 و 59 درصد. بنابراین ، زنان هنوز کمتر از مردان هستند و این تفاوت به زودی در حال کاهش است.

اخیراً Riot Games ، شرکتی که نماینده لیگ …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور