پیمایش فرآیند ثبت اختراع برای کارآفرینان فناوری

آیا مالکیت معنوی شما محافظت می شود؟ این باید باشد – در نهایت این رگ حیاتی صنعت فناوری است. اگر می خواهید استارتاپ شما موفق شود، باید نحوه استفاده از پتنت ها را برای محافظت از اختراعات خود بیابید.

انواع پتنت هایی که استارتاپ های فناوری می توانند دریافت کنند

به عنوان یک کارآفرین فناوری در ایالات متحده، می توانید از بین سه نوع حق ثبت اختراع انتخاب کنید.

سودمند

پتنت های کاربردی از ماشین ها، سیستم ها و فرآیندها محافظت می کنند. این باید مفید باشد – به این معنی که یک مزیت قابل شناسایی ارائه می دهد و هدف مشخصی دارد – به جای اینکه زینتی باشد. شرایط آن تا 20 سال افزایش یابد از تاریخی که برای اولین بار درخواست غیر موقت را ثبت کردید.

طرح

پتنت های طراحی از طراحی بیرونی و تزئینی اختراع “مفید” شما محافظت می کنند. اگر ظاهر جدید و اصلی دارید که نمی‌خواهید دیگران از آن استفاده کنند، یکی از این موارد را تشکیل دهید. مدت زمان آن 15 سال از تاریخ دریافت کمک هزینه است.

موقت

ثبت اختراعات موقتی موقت هستند – آنها فقط برای یک سال خوب هستند. وقتی می‌خواهید از ایده‌تان محافظت کنید، اما هنوز نمی‌توانید به یک پتنت غیر موقت متعهد شوید، برای یکی از آنها ثبت نام می‌کنید. به شما وضعیت “در انتظار ثبت اختراع” می دهد.

چرا استارتاپ فناوری شما به ثبت اختراع نیاز دارد؟

به یک حق اختراع به عنوان یک دارایی استراتژیک در رشد شرکت خود فکر کنید – از مالکیت معنوی محافظت می کند و از اختراعات شما در برابر …

Source link