هر آنچه در مورد میزبانی VPS باید بدانید

عکس پروفایل الکس لاوتر هکر ظهر

@الکسلاوترالکس لاوتر

من الکس لاوتر هستم ، یک خواننده طولانی مدت hackernoon.com هستم و عاشق خواندن و نوشتن مقاله و فن آوری هستم

اگر وب سایتی دارید ، احتمالاً شما با میزبانی VPS به عنوان گزینه ای مناسب روبرو شده اید. بسیاری از دارندگان وب سایت به دنبال بهترین میزبان های سرور هستند که بتواند تجارت آنها را به ارتفاعات بالاتری برساند. چیزهای زیادی برای یادگیری بیشتر در مورد میزبانی VPS وجود دارد ، از امنیت گرفته تا قابلیت ها ، این مقاله همه چیز را بیان می کند.

برای اطمینان از در دسترس بودن سایت شما به صورت آنلاین ، باید پرونده آن را در یک وب سرور مشخص بارگذاری کنید. این سرور VPS از یک ارائه دهنده میزبانی خریداری شده است. این همان چیزی است که به آن اشاره می شود میزبانی وب.

میزبانی VPS برای وب سایت های تجاری است که با موفقیت از میزبانی مشترک گذشته و نیاز به ظرفیت بیشتری برای انجام کار دارند. میزبانی مشترک زمانی اتفاق می افتد که چندین وب سایت در یک وب سرور مستقر شده باشند و از منابع مشابه گزینه های اختصاصی یا مجازی تضمین نشوند.

اگر به دنبال چیزی می گردید که کاربران کمتری را در اختیار شما قرار دهد و بخشهای خاصی را از طریق هارد دیسک ، پردازنده و حافظه به اشتراک بگذارید ، VPS یک گزینه عالی است.

میزبانی VPS برای چه استفاده می شود؟

فرض کنید شما با Virtualbox یا VMware آشنایی دارید ، پس شما از قبل نحوه کار میزبانی VPS را می دانید. اینها برنامه هایی هستند که به شما اجازه می دهند عملیات مجازی را اجرا کنید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور