هر آنچه درباره ابر خصوصی مجازی آمازون باید بدانید

عکس پروفایل نویسنده

@کریستیجتکمسیحی آگوس

حضور پررنگ و آنلاین در آن بیش از هر زمان دیگری مهم است.

Virtual Private Server یا VPS ، یک سرور خصوصی است که منابع در آن فقط توسط یک کاربر استفاده می شود. اساساً VPS مجازی سازی سرور فیزیکی است که به چندین ماشین مجازی (VM) تقسیم می شود. VPS محبوب ترین سرویس میزبانی در بین ارائه دهنده هاست است. اگر صاحب مشاغل متوسط ​​و پر بازدید هستید ، استفاده از VPS بهترین انتخاب است.

VPS به کاربران اجازه می دهد مانند یک سرور اختصاصی از اختیارات خود برخوردار شوند اما همچنان مانند میزبانی مشترک هزینه مقرون به صرفه ای را پرداخت می کنند. سرور VPS خود را می توانید از هر ارائه دهنده ای ، از جمله یک شرکت بزرگ مانند Microsoft یا Amazon خریداری کنید. با این حال ، آمازون سرویس کمی متفاوتی دارد. در حالی که مایکروسافت Windows VPS را توسعه می دهد ، Amazon Amazon Virtual Private Cloud (VPC) را توسعه می دهد.

در این مقاله ، ما اطلاعاتی درباره Virtual Private Cloud ، مزایای استفاده از VPS و همچنین نحوه شروع کار با VPC ارائه خواهیم داد.

ابر خصوصی مجازی آمازون

Amazon VPC یا Amazon Virtual Private Cloud به شما امکان می دهد Amazon Web Service (AWS) را در یک شبکه مجازی راه اندازی کنید. اگر می خواهید از VPC استفاده کنید ، همه منابع شما در cloud موجود است و در هر زمان می توانید به آن دسترسی داشته باشید زیرا رایانش ابری همیشه آنلاین است. در واقع ، VPC مشابه Virtual Private است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور