مقدمه ای بر معاملات حاشیه Binance و نحوه عملکرد آن

عکس پروفایل نویسنده

@سرگنکوفآندره سرگنکوف

تحلیلگر ارز رمزنگاری شده. بنیانگذار و ویراستار در btcpeers.com

هیچ خبری نیست که فضای ارزهای رمزپایه بسیار ناپایدار است. به عنوان مثال ، هیچ کس انتظار نداشت که بیت کوین در 17 دسامبر 2020 به سرعت از کمتر از 20،000 دلار به بیش از 23،000 دلار در کمتر از 24 ساعت برسد. با این حال ، با چنین بی ثباتی فرصتی برای دو برابر یا حتی سه برابر شدن سرمایه گذاری شما فراهم می شود. در طرف مقابل ، شما همچنین می توانید به سرعت سرمایه خود را از دست دهید. در امور مالی سنتی ، معاملات حاشیه ای یکی از راه هایی است که تاجران می توانند بدون داشتن سرمایه مورد نیاز سود بیشتری کسب کنند. خوشبختانه همین فرصت در فضای ارزهای رمزنگاری شده نیز وجود دارد.

در این مقاله ، من نحوه کار تجارت معاملات Binance ، مزایا و معایب آن و برخی نکات را برای پیشرفت بازی خود با شما به اشتراک می گذارم.

بدون نگرانی بیشتر ، اجازه دهید آن را در مورد

معاملات Binance Margin

معاملات حاشیه ای روشی برای معامله دارایی است (که در این مورد دارایی رمزنگاری است) با استفاده از وجوه قرض گرفته شده از شخص ثالث. این امکان را برای شما فراهم می کند تا وارد موقعیت های بزرگتر از مانده حساب جاری خود شوید. در مقایسه با معاملات نقطه ای که به شما امکان می دهد فقط از دارایی های رمزنگاری فعلی خود سود کسب کنید ، معاملات حاشیه ای به شما امکان می دهد با دسترسی به سرمایه بیشتر ، نتایج معاملات خود را تقویت کنید.

در حالی که کارگزاران سرمایه گذاری …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور