مرور مجدد منبع آزاد در دهه جدید

عکس پروفایل Andrew Magdy Kamal Hacker Noon

بسیاری از اوقات ، شرکت هایی که به عنوان قهرمانان منبع آزاد شناخته می شوند ، غالباً کارهایی را انجام می دهند که حقوق بشر را نقض می کند یا به شدت مخالف آزادی است. این موارد می تواند از اقدامات غارتگرانه و طرح های ضد ترمیم تا حتی استفاده از کار کودکان در کشورهای جهان سوم باشد.

به همین دلیل OPNL و OPNL-2 را ایجاد کردم. من همچنین Future Web Standards را به عنوان وجود ایجاد کردم طرفدار اعتدال و ضد سانسور است در طبیعت. هدف OPNL ایجاد دستورالعمل های اخلاقی یا محدودیت های اخلاقی برای کسی نیست. در حقیقت ، از نظر فرضی می توان کاملاً غیراخلاقی عمل کرد و از OPNL استفاده کرد. هدف OPNL این است که درباره اخلاقیات در فن آوری صحبت کنیم و به این فکر کنیم که بخش خاصی از فناوری در چه مواردی توزیع مجدد یا استفاده می شود.

خارج از این موارد ، من جنبش ثبت اختراع غیر مشکوک را نیز شروع کرده ام. همانطور که من آن را می نامم ، NDPM یک رویکرد طرفدار ثبت اختراع و ضد ثبت اختراع ثبت اختراعات نرم افزاری است. این برخلاف جنبش End Software Patents یا در پاسخ به آن است ESP.

بسیاری از مردم به شدت مخالف ایده ترویج اخلاق در منبع باز هستند. این حتی وقتی غیر محدود کننده باشد. من حتی اولین نفری نیستم که به این مفهوم فکر می کنم ، همانطور که قبلا جنبش منبع اخلاقی نیز وجود داشته است.

یک جنبه بزرگ از منبع باز ، همکاری و باز بودن است. با این حال ، احساس می کنم که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور