مراکز داده به نوادای شمالی: هیچ نشانه ای از کندی وجود ندارد | دانش مرکز داده

(نوادا استیناف) — یک دهه پیش، کلمات “مرکز داده” اغلب در اطراف این بخش ها استفاده نمی شد.

امروزه مراکز داده یکی از داغ‌ترین بخش‌های توسعه صنعتی در نوادای شمالی را نشان می‌دهند. اپل توسعه مرکز داده منطقه ای را با سرمایه گذاری بیش از یک میلیارد دلار در مرکز داده خود در نزدیکی مرکز صنعتی تاهو رنو آغاز کرد. این تاسیسات تا حدی توسط یک تاسیسات خورشیدی 19.9 مگاواتی در نزدیکی یرینگتون تامین می شود.

اپل به سرعت توسط مراکز داده بزرگ سوییچ و گوگل دنبال شد. EdgeCore Digital Infrastructure اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد یک مرکز داده به مساحت 1.5 میلیون فوت مربع در TRIC بسازد و Novva Data Centers دارای یک پردیس 20 هکتاری با 180000 فوت مربع فضای مرکز داده است. و در اوایل این ماه، Tract of Denver، سرمایه گذار پارک مرکز داده، 2200 هکتار زمین در TRIC خریداری کرد تا بزرگترین پارک مرکز داده در شمال نوادا را بسازد.

این یک صنعت در حال رشد است که هیچ نشانه ای از کندی را نشان نمی دهد، به ویژه در دنیای امروزی که فناوری محور است. هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه نوادای شمالی برای نیرو و زمین، همراه با جو حاکم بر کسب‌وکار و مقررات و فقدان مالیات بر درآمد شرکت‌ها، تنها چند مورد از دلایلی است که صنعت مرکز داده در این منطقه گسترش یافته است.

تیلور آدامز، رئیس و مدیر اجرایی اداره توسعه اقتصادی نوادای غربی، به NNBW گفت که صنعت نوپا در نوادای شمالی تقویت شده است و برای دراز مدت اینجا است.

آدامز گفت: “ما با شرکای منطقه ای خود محیطی را ایجاد کرده ایم که برای این استفاده مناسب است.” ما یکی از مکان های برتر در آمریکا برای مراکز داده هستیم و از دیدن این صنعت در اینجا بسیار هیجان زده هستیم.

آدامز افزود: “مراکز داده مشاغل پردرآمد را به ارمغان می آورند و تعداد مشاغل کمی کمتر است.” مراکز داده بخش بزرگی از کسب و کار هستند زیرا به ما امکان می دهند به رشد پایه مالیاتی خود ادامه دهیم و بدون نیاز به بارهای زیاد کارمندان، رشد اقتصادی در منطقه ایجاد کنیم.

Tract در حال حاضر بلندپروازانه ترین برنامه ها را برای توسعه مرکز داده در نوادای شمالی دارد. سرمایه‌گذاری زمین آن در نهایت طیف گسترده‌ای از کاربران نهایی را در خود جای می‌دهد و نیازهای برق آن – Tract 2 گیگاوات برق را به پارک مرکز داده‌اش می‌آورد – برای تامین انرژی یک شهر متوسط ​​کافی است.

Grant van Rooyen، مدیر اجرایی و شریک مدیریت Tract، ویژگی‌های بسیاری را که نوادای شمالی را به مکانی ایده‌آل برای تاسیسات مرکز داده تبدیل می‌کند، آشکار کرد. ون روین گفت که مشوق های مالیاتی ایالتی، نرخ های قیمت گذاری برق مطلوب، نزدیکی به مسیرهای فیبر و نیروی کار بزرگ، همگی برای جذب مراکز داده در نوادای شمالی و مرکز صنعتی تاهو رنو ضروری هستند.

بین ایالتی 80 مهم است زیرا تمام فیبرهای مسافت طولانی در این منطقه است. ون روین گفت، مراکز داده ای که نمی توانند به اتصال مواد در مقیاس از سطح فیبر وصل شوند، به خصوص مفید نیستند، بنابراین نوادای شمالی از نظر فیبر موقعیت بسیار خوبی دارد.

همچنین 3 میلی ثانیه از منطقه خلیج برای انتقال داده فاصله دارد. قیمت انرژی بسیار بهتری وجود دارد و محیط توسعه از منظر مقررات برای شرکت هایی که در زمینه ساخت و ساز عمودی و ارائه امکانات مرکز داده فعالیت می کنند بسیار قابل پیش بینی تر است.

هاب های جدید مراکز داده همچنان در بسیاری از مناطق در سراسر ایالات متحده گسترش می یابند، و در حالی که منطقه Greater Reno ممکن است بیش از 8 سال پیش در نقشه راه مرکز داده قرار نداشته باشد، ون روین گفت، مکان های جدید به سرعت برای مرکز داده “تعیین” می شوند. توسعه زمانی که آنها تمام ویژگی های مناسب را داشته باشند. نوادای شمالی همه آن کادرهای مهم را بررسی می کند.

او گفت: «نوادای شمالی، و به طور خاص، شهرستان استوری، مجموعه‌ای از ویژگی‌های فوق‌العاده برای توسعه مرکز داده دارند. “این امروز جذاب است، فردا جذاب خواهد بود، و تا زمانی که سیاست عمومی در سطح شهرستان و ایالت طرفدار توسعه و تجارت باشد، مورد استفاده برای مدت بسیار طولانی در این زمینه جذاب خواهد بود.”

جف بریگر، مدیر توسعه و مدیر دارایی برای NV Energy، گفت که مراکز داده نیازمند انرژی فوق‌العاده‌ای هستند و NV Energy در اوایل مرکز صنعتی Tahoe Reno را برای استفاده از کاربران بزرگ قرار داد.

بریگر گفت: «ما یک طرح شبکه انتقال کاملاً جامع برای کل آن مرکز صنعتی ایجاد کردیم. «این طرح باعث رشد بیشتر در صنعت مرکز داده شده است.

او افزود: «ما مرتباً با (استوری کانتی) ملاقات می‌کنیم تا مناطق با رشد بالا را زود شناسایی کنیم و برنامه‌هایی را که برای تطبیق با رشد و حمایت از توسعه اقتصادی در سراسر ایالت نیاز داریم، انجام دهیم.

این سرمایه‌گذاری‌های زیرساختی سودهای فعلی را درو می‌کنند و پیشرفت‌های آینده در شبکه گسترده‌تر انتقال برق در سراسر ایالت، قابلیت اطمینان و ظرفیت را در نوادای شمالی بهبود می‌بخشد، و همچنین مناطق جدیدی را برای رشد بالقوه صنعتی و مرکز داده و انتقال انرژی‌های تجدیدپذیر باز می‌کند. طرح گرین‌لینک NV Energy قابلیت‌های انتقال نیرو را در نوادای شمالی ارتقا داده و از نیازهای بار انرژی اضافی در سراسر منطقه پشتیبانی می‌کند.

بخش غربی طرح دو فازی Greenlink یک خط انتقال 525 کیلوولتی را در 350 مایلی از لاس‌وگاس به ایستگاه تولید فورت چرچیل NV Energy درست خارج از یرینگتون می‌آورد، در حالی که بخش شمالی همان کار را به طول 235 مایل از الی تا فورت چرچیل انجام می‌دهد. . خط اول برای تکمیل در پایان سال 2026 برنامه ریزی شده است، در حالی که انتظار می رود خط دوم در اواخر سال 2028 در خدمت باشد.

از فورت چرچیل، NV Energy سه خط جدید 345 کیلوولتی را به سمت شمال اجرا خواهد کرد. بریگر گفت که دو خط در مرکز صنعتی تاهو رنو خاتمه می‌یابند، در حالی که خط سوم به رنو می‌رود تا از رشد بار اضافی در مراتع تراکی حمایت کند.

بریگر گفت: «این سرمایه گذاری از کل منطقه نوادای شمالی پشتیبانی می کند. “این واقعاً کلید اصلی توسعه زیرساخت‌هایی است که ما به آن نیاز داریم.”

جف سوتیچ، مدیر اجرایی اداره توسعه نوادای شمالی، به NNBW گفت که سرمایه‌گذاری‌های زیرساختی NV Energy احتمالاً به فرصت‌های توسعه مرکز داده اضافی در Fernley، Silver Springs و Yerington منجر خواهد شد.

سوتیچ گفت: «آنها در حال ایجاد این کریدورهای بزرگ قدرت هستند.

مراکز داده همچنین از نظر تاریخی به مقدار زیادی آب برای خنک کردن امکانات خود نیاز داشته اند. آستین آزبورن، مدیر کانتی استوری، گفت، شرکت‌های مرکز صنعتی تاهو رنو از آب خروجی از یک خط لوله متصل به تأسیسات احیای آب Truckee Meadows در انتهای شرقی اسپارکس استفاده می‌کنند.

سوتیچ گفت و فناوری های نوظهور خنک کننده مرکز داده نیز مصرف کمتر آب را ممکن می کند.

او گفت: «بسیاری از شرکت‌ها به سمت خنک‌کننده هوا حرکت می‌کنند و نوادا برای این کار عالی است، زیرا هوای خنکی در شب دریافت می‌کنیم. محدودیت‌های برق و آب را کاهش می‌دهد زیرا می‌توانید هوای سرد شب را به مرکز داده بیاورید تا خنک شود. وقتی صحبت از آب (استفاده) به میان می‌آید، کل منطقه را باز می‌کند.»

یکی دیگر از مزایای جانبی صنعت مرکز داده نوادای شمالی این است که بسیار مقاوم در برابر رکود است. صرف نظر از جهت‌گیری اقتصاد ملی، مراکز داده منطقه 100 درصد راه‌اندازی و کار خواهند کرد و کارکنان آن را کارکنان فنی با غرامت مناسب تشکیل خواهند داد.

آزبورن از استوری کانتی گفت: «از لحاظ منطقه ای، این نوع استفاده ها مشاغل پردرآمد و طولانی مدت را به نوادای شمالی می آورد که قبلاً وجود نداشت. تسلا، گوگل، سوییچ و شرکت‌هایی مانند آن‌ها نوادای شمالی را برای همیشه متحول کرده‌اند و به نوادای شمالی این امکان را داده‌اند که تا حدودی از اقتصاد رونق و رکودی که زمانی این منطقه را با تنوع‌بخشی و پیشرفت اقتصاد و در نهایت کیفیت زندگی برای ما تعریف می‌کرد مصون بماند. نوادان شمالی.”

این مقاله در ابتدا در نوادا استیناف ظاهر شد

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور