مبانی الگو AWS CloudFormation | هکر ظهر

عکس پروفایل Ben Force Hacker Noon

@theBenForceبن فورس

3x AWS مهندس ارشد خبره ارشد. من در مورد معماری ، زیرساخت به عنوان کد و اتوماسیون می نویسم.

آیا تا به حال سعی کرده اید منابع را از یک منطقه AWS به منطقه دیگر منتقل کنید؟ می تواند کاملاً دردناک باشد. شما باید بفهمید که چگونه همه منابع به هم متصل می شوند ، سپس برنامه ریزی کنید که به چه ترتیبی برای ایجاد مجدد آنها نیاز دارید. خوشبختانه AWS روش ساده تری برای انجام این کار دارد. CloudFormation نامیده می شود.

CloudFormation به شما امکان می دهد همه آن منابع (و روابط آنها) را در یک فایل JSON یا YAML به نام الگو تعریف کنید. الگو می تواند برخی پارامترها را نیز به خود اختصاص دهد ، به این معنی که شما می توانید چندین محیط را با یک الگو تعریف کنید.

در این مقاله ، بخشهای اساسی الگوی CloudFormation و نحوه استفاده از آن برای استقرار پشته را توضیح خواهم داد.

ساختار الگو CloudFormation

الگوهای تشکیل ابر ، پرونده های YAML با چند ویژگی خاص ریشه هستند که به آنها بخش گفته می شود. اگر می خواهید بخشهایی را که در این مقاله پوشش داده نشده اند مشاهده کنید ، از راهنمای کاربر CloudFormation خارج شوید.

مولفه های

بخش پارامترها به شما امکان می دهد پارامترها را ایجاد کنید (duh). استفاده از پارامترها به شما امکان می دهد یک الگوی واحد ایجاد کنید که بتواند در چندین محیط مورد استفاده مجدد قرار گیرد. فقط مقادیر پارامتر را تغییر دهید و یک محیط جدید – یا حداقل یک …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور