چندین به روز رسانی کلیدی در آخرین گردآوری محصول تبلیغاتی مایکروسافت اعلام شده است.
در میان این موارد، استفاده از ویژگی های مخاطب در ویرایشگر تبلیغات مایکروسافت در همه بازارها است.
علاوه بر این، مایکروسافت در حال گسترش پشتیبانی از مشتریان تبلیغاتی در مناطق جدید و بهروزرسانیهای مربوط به تأیید هویت تبلیغکننده است.
مروری بر ویژگی های جدید
مخاطبان اکنون در ویرایشگر برای همه بازارها در دسترس هستند
یکی از مهمترین بهروزرسانیها این است که هدفگیری مخاطب اکنون در Microsoft Advertising Editor در سطح جهانی در دسترس است.
این به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا تغییرات عمدهای را در انجمنهای مخاطبان برای بازاریابی مجدد، مخاطبان درون بازار، بازاریابی مجدد پویا، مخاطبان مشابه، مطابقت با مشتری، مخاطبان سفارشی و فهرستهای ترکیبی سفارشی ایجاد کنند.
پیش از این، ایجاد و مدیریت مخاطبان باید از طریق رابط آنلاین Microsoft Advertising انجام می شد.
مایکروسافت همچنین در دسترس بودن گسترده مخاطبان درون بازار را در بازارهای EMEA، APAC و LATAM اعلام کرد.
به روز رسانی تبلیغات جستجوی واکنشگرا
مایکروسافت به طور کامل دارایی های تولید شده خودکار را برای تبلیغات جستجوی پاسخگو (RSA) در Microsoft Advertising منتشر کرده است.
اکنون تبلیغکنندگان میتوانند داراییهایی را ارائه دهند که بهطور خودکار در کنار داراییهایی که ارائه کردهاند، تولید میشوند. طبق گزارشها، این ویژگی منجر به افزایش 9.4 درصدی سهم کلیک و افزایش 8.3 درصدی نرخ کلیک برای تبلیغکنندگانی که داراییهای تولید خودکار را فعال میکنند، شده است.
در توسعه دیگری، تبلیغکنندگان اکنون میتوانند با کپی کردن RSAهای موجود، تبلیغات چندرسانهای ایجاد کنند.
پسوندهای لوگو عرضه شد
مایکروسافت پسوندهای لوگو را منتشر کرده است، یک قالب تبلیغاتی جدید که به تبلیغکنندگان اجازه میدهد لوگوی خود را به تبلیغات متنی اضافه کنند تا بیشتر دیده شود.
این قالب، که میتواند در کنار سایر برنامههای افزودنی تبلیغاتی استفاده شود، میتواند در سطح حساب، کمپین یا گروه تبلیغات مرتبط باشد.
ادغام های جدید برای پلتفرم داده های مشتری
در زمینه هدف قرار دادن مخاطب، مایکروسافت ادغام جدیدی با Hightouch و Zapier برای Customer Match اعلام کرد.
این امر آپلود داده های شخص اول را برای کمپین های هدفمند برای تبلیغ کنندگان آسان تر می کند.
به طور خلاصه
گسترش هدفگیری مخاطب در ویرایشگر انعطافپذیری بیشتری را در مدیریت تبلیغات فراهم میکند، در حالی که داراییهای تولید شده خودکار برای RSA و پسوندهای لوگو گزینههای بیشتری را برای بهینهسازی و بهبود تبلیغات خود ارائه میدهند.
تبلیغکنندگان باید عملکرد را کنترل کنند و از تست A/B برای شناسایی بهترین رویکردها هنگام اجرای این ویژگیهای جدید استفاده کنند.
تصویر ویژه: rblfmr/Shutterstock