لایه Ethereum 2 در حال افزایش به چالش است

عکس نمایه Stephen Ray Hacker Noon

@استپنریاستفان ری

علاقه مندان به Blockchain و DeFi | نوشتن درباره موضوعاتی که مرا مجذوب و الهام می کند.

به دنبال تراکم شبکه Ethereum و هزینه های معاملات ناگهانی ، فناوری های اطراف راه حل های لایه 2 به طور چشمگیری در سال گذشته بالغ شده اند.

امروز ، ما شاهد افزایش شهاب سنگی در فعالیت لایه 2 Ethereum هستیم ، زیرا بسیاری از پروتکل های پیشرو DeFi اکنون تصمیم گرفته اند که چندین اکوسیستم پر رونق لایه 2 را بسازند یا قراردادهایی را به آنها منتقل کنند.

لایه 2 چیست؟

اصطلاح “لایه 2” یا “L2” در مجموع تعدادی از راه حل ها را توصیف می کند (جمع آوری ، اعتبار سنجی ، پلاسما ، کانال های حالت و غیره) که با خارج از زنجیره ای کردن تراکنش ها به مقیاس برنامه های غیرمتمرکز کمک می کنند. آنها از نظر مفهومی در بالای Ethereum ساخته شده اند ، از این رو نامگذاری شده است.

با وجود ازدحام در شبکه Ethereum ، راه حل های لایه 2 به کاربران هر برنامه Ethereum اجازه می دهد تا معاملات تقریباً فوری و مقرون به صرفه برای کسری ناچیز از هزینه گاز را لذت ببرند در حالی که هنوز از امنیت قوی و عدم تمرکز شبکه اصلی Ethereum استفاده می کنند.

پروتکل های برتر DeFi راهگشا هستند

DeFi 1.0 پتانسیل خود را برای تبدیل امور مالی جهانی نشان داده است. با این حال ، تراکم شبکه Ethereum و هزینه های بالای گاز هنوز قیمت بسیاری از استفاده از آن را تعیین می کنند. اکنون که DeFi جای پای محکمی ایجاد کرده است ، ما شاهد مواردی هستیم که بیشترین …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور