قابلیت همکاری بلاک چین: راهنمای مقدماتی

تصویر
عکس پروفایل Lisk Hacker Noon

@لیسکخطر

ما توسعه دهندگان را با یک کیت توسعه نرم افزار برای برنامه های بلاک چین که در جاوا اسکریپت نوشته شده است ، تقویت می کنیم.

حدود ده ماه پیش در این پست وبلاگ نوشتیم که تمام تحقیقات تا قابلیت همکاری بلاک چین به پایان رسیده است. همانطور که در آن زمان توضیح داده شد ، تمرکز اصلی تیم تحقیقاتی بر آخرین مرحله نقشه راه پروتکل از ابتدای سال 2020 بوده است. هدف ارائه یک راه حل مقیاس پذیر و غیر متمرکز قابلیت همکاری بلاک چین برای اکوسیستم Lisk است.

در چند ماه آینده ، ما تمام جزئیات این تحقیق و راه حل قابلیت همکاری Lisk را فاش خواهیم کرد. با این حال ، قبل از آن ، بیایید ابتدا ببینیم که قابلیت همکاری بلاک چین چیست و چرا این یک مفهوم مهم در صنعت ما است. برای توضیح این موضوع ، ما یک مقدمه فنی در مورد موضوع ، موارد استفاده ، ویژگی های مورد نیاز و تکنیک های اصلی برای دستیابی به قابلیت همکاری بلاک چین ارائه می دهیم.

قابلیت همکاری بلاک چین چیست؟

قابلیت همکاری بلاک چین در حال تبدیل شدن به جام مقدس برای بازکردن استقبال گسترده از فناوری بلاک چین و تامین مالی غیر متمرکز (DeFi) است. در سال (های) گذشته ، این اصطلاح در بسیاری از پرتال های خبری تخصصی ، مقالات تحقیقاتی و نقشه راه بسیاری از پروژه های بلاک چین ظاهر شده است. به طور کلی ، قابلیت همکاری بلاک چین به عنوان توانایی دو …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور