آیا بیمه سایبری ارزشمند است؟ | هکر ظهر

تصویر
عکس پروفایل برایان والاس هکر نون

@برایان والاسبرایان والاس

موسس @ NowSourcing. مشارکت‌کننده @ Hackernoon ، مشاورGoogleSmallBiz ، Podcaster ، اینفوگرافیک

در سال 2020 ، حملات باج افزارهای روزانه 50 درصد افزایش یافت. از آنجا که بسیاری از مشاغل برای ذخیره اطلاعات خود به ذخیره الکترونیکی و اینترنتی متکی هستند ، در برابر حملات سایبری آسیب پذیر هستند.

کار از راه دور مشکل را تشدید می کند. داده ها در چندین برنامه و سرویس های ابری به اشتراک گذاشته می شود ، بخش های فناوری اطلاعات نمی توانند ضعف های امنیتی در خانه کارگران را زیر نظر بگیرند و کارگران از راه دور بیشتر از دستگاه های شخصی استفاده می کنند.

مجرمان سایبری در حال گذراندن یک روز میدانی با دوران دور افتاده هستند. جرایم سایبری پرداخت می کند: در سال 2015 ، خسارات گزارش شده باج افزارها بالغ بر 24 میلیون دلار بوده است. تا سال 2020 ، این مبلغ به 170 میلیارد دلار افزایش یافته است. حتی شرکت های غول پیکر نیز در امان نیستند. در اوایل سال 2021 ، خط لوله مستعمرات بزرگترین حمله را به سیستم انرژی ایالات متحده متحمل شد که 4.4 میلیون دلار هزینه داشت. بزرگترین پرداخت باج گزارش شده از حمله سایبری امسال با JBS به مبلغ 11 میلیون دلار بوده است.

در حالی که این حملات به خوبی تبلیغ شده بود و هر دو شرکت بهبودی کامل را تجربه می کنند ، هر شغلی این شانس را نخواهد داشت. از مشاغل کوچک و متوسط ​​(SMBs) ، 66 درصد تنها در سال گذشته قربانی حداقل یک حمله سایبری شدند.

از افرادی که مورد حمله قرار گرفته اند ، 60 درصد از آنها در مدت 6 ماه پس از نقض یا هک اطلاعات ، از کار خارج می شوند.

آ…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور