برنامه ریزی سریع دو سرعت: چگونه از بدهی فنی غافل نشویم

تصویر
عکس پروفایل Alex Omeyer Hacker Noon

@الکس امیرالکس اومیر

بنیانگذار و مدیر عامل در stepsize.com ، SaaS برای اندازه گیری و مدیریت بدهی های فنی

پست های زیادی وجود دارد که به شما می گوید برنامه ریزی دوومیدانی باید شامل مواردی مانند دست دادن ، تعهد دادن و آهنگ گروهی باشد (ای کاش شوخی می کردم). این یکی از آنها نیست. همچنین من از شما برای خرید در هر مکتب فکری (به عنوان مثال Scrum vs Agile) حمایت نمی کنم یا پیشنهاد می کنم که باید با هزینه XX دلار در برنامه قابل بارگیری شخصی ثبت نام کنید ، نویسنده آن برای همیشه صندوق ورودی شما را به خود مشغول می کند.

در عوض ، من می خواهم استراتژی های کاربردی را ارائه دهم تا برنامه ریزی برای اسپرینت کمتر دردناک باشد ، به طوری که شما به جای یک لیست حیرت انگیز دیگر از کارهای انجام شده ، احساس می کنید که سازماندهی شده و بیش از حد تحت فشار قرار گرفته اید و اهداف قابل دستیابی دارید. یک اسپرینت موفق باید به شما این احساس را بدهد که روی چیزهایی کار کرده اید که مهم و شایسته وقت شما هستند.

هدف از یک جلسه برنامه ریزی دو سرعت چیست؟

تصویر

هدف از برنامه ریزی دوی سرعت این است که چه چیزی را می توان در دوومیدانی بعدی تکمیل کرد و تصمیم گرفت که کار چگونه و توسط چه کسی انجام می شود. این شامل مرور هر گونه کار باقیمانده از آخرین مسابقه و ایجاد یک برنامه عملی برای این موارد به عنوان مناسب بود.

شرکت کنندگان در برنامه ریزی Sprint

اسکرام مستر/رهبر اسپرینت

اسکرام مستر مسئول ایجاد زیرساخت برای برنامه ریزی دوی سرعت است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور