فرماندار تگزاس می گوید تامین برق ایالتی باید 10 تا 15 درصد رشد کند | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) – فرماندار تگزاس، گرگ ابوت، گفت که ایالت او باید ظرفیت تامین برق خود را تا 15 درصد در سال افزایش دهد تا بتواند با افزایش تقاضا از سوی خانه ها و مشاغل مقابله کند.

ابوت، یک جمهوری خواه، در کنفرانس انرژی NAPE Summit در هیوستون در روز چهارشنبه (7 فوریه) گفت: «برای هر کسب و کاری که در اینجا جابجا می شود، تقاضای بیشتری از شبکه برق ما وجود دارد. ما باید آماده باشیم تا ظرفیت تامین برق خود را 10 تا 15 درصد در سال افزایش دهیم.

دومین ایالت پرجمعیت از زمانی که طوفان زمستانی سال 2021 باعث خاموشی های گسترده شد که این ایالت را برای روزها فلج کرد و منجر به مرگ بیش از 200 نفر شد، تلاش می کند تا شبکه برق خود را تقویت کند.

مصرف برق در تگزاس در سال‌های اخیر به دلیل مهاجرت بیشتر مردم به ایالت، رشد اقتصاد و افزایش تقاضای برق از سکوهای نفتی به مراکز داده، به اوج جدیدی رسیده است. مصرف برق در ماه آگوست به 85.5 گیگاوات رسید که 14 درصد از بالاترین میزان سال 2019 جهش داشت.

شورای قابلیت اطمینان الکتریک تگزاس یا Ercot که شبکه ای را مدیریت می کند که در اکثر ایالت ها خدمات رسانی می کند، در تابستان گذشته حدود 147 گیگاوات ظرفیت نصب شده داشت که از این میزان انرژی بادی و خورشیدی حدود 36 درصد را تشکیل می دادند. انرژی تجدیدپذیر در سال‌های اخیر به سرعت رشد کرده است، اما شبکه در تلاش است تا تولید گاز جدیدی را جذب کند که می‌تواند از تغییرپذیری باد و خورشید پشتیبانی کند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور