شناسایی کلاهبرداری های جعلی جعلی بدون اختلاف از طریق اختلاف: یک لیست چک

عکس پروفایل ظهر آلفردو دی کاندیا هکر

@آلفردودکاندیاآلفردو دی كاندیا

نویسنده متخصص بلاک چین “Mastering EOS” & “Mastering DeFi” ، توسعه دهنده اندروید

اغلب ، برخی از پروژه های دنیای رمزنگاری و بلاکچین از پلتفرم Discord برای برقراری ارتباط و تعامل با کاربران خود استفاده می کنند ، زیرا راحت تر است و به آنها امکان می دهد فعالیت خود را بهتر مدیریت کنند و همچنین کلاهبرداران بالقوه را در مقایسه با گپ تلگرام محدود می کنند. .

امروز من می خواهم یک کلاهبرداری جدید را که در Discord در جریان است گزارش کنم که با آن روبرو شدم و بنابراین ما تمام اطلاعاتی را که می توانیم از کلاهبرداران بازیابی کنیم و نحوه عملکرد آنها را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.

با بررسی بخش پیام های Discord خود ، متوجه می شوم که پیامی را از یک کاربر با نام آشنا ، یعنی Uniswap دریافت کرده ام و در محتوای پیام می توانیم شاهد وجود یک airdrop باشیم:

هیچ چیز نشان نمی دهد که یک کلاهبرداری واقعی در پشت آن پنهان شده است زیرا هم نام و هم آرم معتبر هستند ، یا حداقل به نظر می رسند ، زیرا در پیوند وجود دارد به شرطی که برخی از شگفتی ها را داشته باشیم و با نسخه اصلی مطابقت نداشته باشد ، زیرا سایت اصلی با پسوند به پایان می رسد. org ، در حالی که کلاهبرداران با سایت

اگر از ابزاری برای تأیید دامنه ها استفاده کنیم ، متوجه می شویم که این دامنه فقط چند روز پیش یعنی 23-03-2021 ثبت شده است و در اینجا اولین زنگ هشدار …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور