شناسایی رمزگذاری باج افزار رمزنگاری: بررسی: شناسایی رمزگذاری

نویسندگان:

(1) کنان بگوویچ، در حال حاضر Ph.D. داوطلب رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه قطر. او کارشناسی ارشد خود را در امنیت اطلاعات و کامپیوتر از دانشگاه لیورپول دریافت کرد.

(2) عبدالعزیز العلی، دکتری. مدرک یادگیری ماشین از دانشگاه میامی، فلوریدا، ایالات متحده آمریکا، در سال 2016 و در حال حاضر استادیار گروه علوم و مهندسی کامپیوتر، و مدیر مرکز تحقیقات محاسباتی KINDI در دانشگاه قطر است.

(3) قتیبه ملوهی، استاد گروه علوم و مهندسی کامپیوتر در دانشگاه قطر (QU).

3. تشخیص رمزگذاری

تحقیقات در مورد شناسایی باج افزار به طور کلی از طریق مراحل مختلف حملات در چندین سال گذشته گلوله برفی بوده است. تحقیقات متمرکز بر باج افزار رمزنگاری از روند کلی افزایش فوق العاده در تحقیقات منتشر شده پیروی می کند. با این حال، بیشتر بررسی‌ها بر روی تمام مراحل حمله که قبلاً در بخش 2.1 توضیح داده شد، متمرکز باقی می‌مانند. رمزگذاری مشخصه تعیین کننده یک حمله باج افزار رمزنگاری است. استفاده از الگوریتم‌های رمزگذاری مختلف، همانطور که در شکل 4 نشان داده شده است، انتخاب متقارن، نامتقارن، یا ترکیبی (ترکیبی) از طرح‌های رمزگذاری مختلف، همانطور که در جدول 1 نشان داده شده است، نشان می‌دهد که چگونه باج‌افزار رمزنگاری از نزدیک روند تکامل خود را دنبال می‌کند. .

Source link