رفتن از C ++ به جاوا: تلاش برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس Polyglot

عکس پروفایل نویسنده

@johnnythecoderجانی

یک توسعه دهنده ارشد جاوا و مدرس جاوا در دوره های برنامه نویسی Learning Tree International.

در عصر توسعه شخصی بدون وقفه ، مهندسان نرم افزار بیشتر و بیشتر تصمیم می گیرند که در زبان برنامه نویسی دوم یا سوم برای کسب تجربه بیشتر و دسترسی به فرصت های شغلی ، شایسته باشند. اگر شما یک توسعه دهنده C ++ هستید که به دنبال یک زبان برنامه نویسی دوم برای تسلط بر آن هستید ، منطقی است که جاوا را به ابر مهارت های خود اضافه کنید. در این مقاله ، من برای شما توضیح خواهم داد که یادگیری جاوا برای برنامه نویسان ++ C چقدر طول می کشد و چرا باید به دنبال آن باشید.

مهارت های جاوا چگونه می تواند به نفع شما باشد؟

درست مانند سایر فناوری ها ، جاوا نیز دارای سود و زیان است. بنابراین ، قبل از انتخاب زبان برنامه نویسی دوم ، بیایید دریابیم که جاوا چه چیز خاصی دارد و از چه اشکالاتی باید آگاه باشید.

نقاط قوت جاوا:

  • معماری و استقلال سکو. با یک ماشین مجازی جاوا (JVM) ، نباید به مشخصات سیستم عامل یا پردازنده فکر کنید و فقط می توانید الگوریتم بنویسید و منطق تجاری را پیاده کنید.
  • مدیریت حافظه. جاوا به دلیل مدیریت یکپارچه حافظه خود که از اکثر نشت های حافظه جلوگیری می کند و اجازه می دهد همه منابع را بلافاصله پس از توقف برنامه در استفاده از آنها آزاد کند ، تأیید می شود. بنابراین ، توسعه دهنده مجبور نیست …
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور