راهنمای توسعه دهنده برای تهیه برنامه های جنگو برای تولید

عکس پروفایل نویسنده

@ماروینماروین

من کد می نویسم و ​​عجیب و غریب می مانم. بچه ابدی.

روز اعزام ، و آن جنگو است. از کجا شروع کنیم؟ ما یک سرور داریم که می توانیم از آن SSH استفاده کنیم ، کد و نقاط پایانی خود را در صورت وجود آماده مصرف هستیم.

در اینجا ، ما می خواهیم بهترین روش ها را از نظر توسعه برنامه های باطن یا SSR (اگر از الگوهای جنگو استفاده می کردیم) بررسی کنیم. در طی این فرآیند ، ما در مورد “چرا” داشتن یک برنامه آماده تولید به محض ایجاد پروژه خود ، در مقابل انتظار برای تکمیل کل روند توسعه ، توضیح می دهیم.

چرا الان

برای اولین بار ، یک محصول خوب واقعاً هرگز تمام نشده است. همیشه یک تغییر رابط کاربر وجود دارد ، یک اشکال یا اختلاف منطقی یا بهتر از آن ، بازخورد کاربر باعث می شود یک ویژگی اضافه شود: برنامه ما باید جذابیت خاصی داشته باشد. به این ترتیب به این موضوع نگاه کنید ، آیا صبر می کنیم تا قبل از بهینه سازی برنامه برای تولید ، همه بازخورد کاربر خود را دریافت کنیم؟ در مورد نحوه ارائه پرونده های رسانه ای خود چطور؟ آیا هنوز هم در تمام مدت به طور مستقیم در خدمت آن هستیم؟ آیا ما می توانیم رمزعبورهای پایگاه داده خود را با رمزگذاری سخت داشته باشیم؟ اگر یک ویژگی اضافه کنم یا یک رابط کاربر را در تنظیمات محلی خود تنظیم کنم ، چه می کنم؟ آیا این برنامه اصلی تولید را از بین می برد؟

اشاره گر موردنظر ما این است: برنامه خود را راه اندازی کرده و همزمان با آن تغییرات کوچک افزایشی ایجاد کنید. هیچ “Tadaaa” وجود ندارد! …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور