دفتر حق نشر ایالات متحده از عموم مردم برای اظهار نظر در مورد هوش مصنوعی دعوت می کند

دفتر کپی رایت ایالات متحده به عنوان بخشی از یک مطالعه، گفتگوی سراسری در مورد هوش مصنوعی (AI) و قانون کپی رایت را آغاز کرده است.

هفته گذشته رسماً تحقیقات خود را آغاز کرد و از عموم مردم دعوت کرد تا بینش خود را در مورد موضوعات مختلف سیاستی که حوزه فناوری و مالکیت معنوی را در بر می گیرند به اشتراک بگذارند.

هدف اصلی این مطالعه اهداف متعددی را دنبال می کند: توضیح کنگره در مورد چشم انداز قانونی فعلی هوش مصنوعی، توجه به مسائل حل نشده و ارزیابی حوزه هایی که نیاز به اقدام قانونی دارند.

علاوه بر این، اطلاعات جمع‌آوری‌شده، تلاش‌های نظارتی دفتر را راهنمایی می‌کند و بینش‌های ارزشمندی را به قوه قضاییه، عمومی و سایر نهادهای دولتی که مشکلات مشابه را بررسی می‌کنند، ارائه می‌کند.

کاوش در زمینه هوش مصنوعی، حق چاپ، و مسائل مربوط به سیاست

جای تعجب نیست که آفیس در حال حاضر در حال پردازش برنامه های کاربردی برای ثبت آثاری است که شامل محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی است.

برخی از متقاضیان حتی سیستم های هوش مصنوعی را به عنوان نویسندگان مشترک تعیین می کنند، و تعریف نویسنده را برای بحث قرار می دهند.

به نظر می‌رسد 34 سؤال این مطالعه به چندین موضوع هوش مصنوعی شامل آموزش هوش مصنوعی، شفافیت، نگهداری سوابق، حق نسخه‌برداری، نقض، برچسب‌گذاری و مسائل دیگر می‌پردازد.

یافتن پاسخ به این سؤالات و سؤالات دیگر با تکامل فناوری‌های هوش مصنوعی و نفوذ در جنبه‌های مختلف زندگی، ضروری‌تر می‌شود.

چه کسی مسئول نقض حق نسخه برداری است؟

یکی دیگر از سنگ بنای تحقیقات موضوع بحث برانگیز مسئولیت کپی رایت برای محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی است.

در یک سناریوی فرضی، اگر یک مدل هوش مصنوعی محتوایی تولید کند که یک اثر دارای حق نسخه‌برداری را خیلی نزدیک نشان می‌دهد و در آزمون «استفاده منصفانه» مردود می‌شود، چه کسی باید مسئول باشد؟

دفتر کپی رایت به دنبال درک چگونگی تخصیص مسئولیت بین فردی است که سیستم هوش مصنوعی را هدایت می کند و سازندگان و مجموعه داده های سیستم.

نحوه شرکت در مطالعه هوش مصنوعی

آیا مایلید پاسخ سوالات مربوط به هوش مصنوعی و مسائل مربوط به قانون کپی رایت را ارسال کنید؟

نظرات عمومی باید تا ساعت 11:59 بعد از ظهر به وقت شرقی در 18 اکتبر 2023 ارسال شوند. نظرات بعدی تا ساعت 11:59 بعد از ظهر به وقت شرقی در 15 نوامبر 2023 فرصت دارند.

بررسی مداوم هوش مصنوعی توسط آژانس های دولتی ایالات متحده

علاوه بر دفتر حق نسخه‌برداری ایالات متحده، سایر آژانس‌های ایالات متحده درخواست‌ها و انجمن‌های عمومی در مورد جنبه‌های مختلف هوش مصنوعی منتشر کرده‌اند که تأثیر فزاینده این فناوری بر نوآوری، حاکمیت و سیاست‌های عمومی را برجسته می‌کند.

  • کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) تحقیقات متعددی را در مورد تأثیر هوش مصنوعی منتشر کرد.
  • SEC همچنین به مدیریت ریسک امنیت سایبری می پردازد و از تحقیقات در مورد دوگانگی قابلیت های هوش مصنوعی برای محافظت و هک سیستم ها استفاده می کند.
  • اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) یک نشست عمومی در مورد ابزارها و داده های هوش مصنوعی را برای گسترش بحث در مشارکت AI/ET افتتاحیه خود در مورد نوآوری مبتنی بر هوش مصنوعی اعلام کرد.
  • وزارت امنیت داخلی (DHS) نیز از طریق شورای مشورتی امنیت داخلی خود وارد معارضه می شود. یک کمیته فرعی ارزیابی می کند که چگونه می توان از سیستم های هوش مصنوعی برای استراتژی های امنیتی و دفاع در برابر استفاده های مخرب هوش مصنوعی استفاده کرد.
  • دفتر امنیت سرمایه گذاری مقرراتی را درباره سرمایه گذاری های ایالات متحده در سیستم های هوش مصنوعی منتشر کرد که می تواند برنامه های نظامی را در کشورهای مورد نگرانی فعال کند و خطرات امنیت ملی را برجسته کند.
  • اداره بزرگراه فدرال در مورد مجموعه اطلاعات جدیدی که شامل حس و ادراک ماشینی، ترکیب داده ها، هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در مسیر و پیش بینی مسیر می شود، نظر خواست.

این ابتکارات می تواند اولین گام در جهت تغییر شکل قوانین ایالات متحده در عصر هوش مصنوعی باشد که بر سازندگان، توسعه دهندگان و کاربران فناوری هوش مصنوعی تأثیر می گذارد.


تصویر ویژه: DCStockPhotography/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور