خلاصه اخبار مرکز داده: اخراج برادکام، جنجال رویداد | دانش مرکز داده

از آنجایی که اخبار مرکز داده سریعتر از همیشه در حال حرکت هستند، می‌خواهیم کار را برای متخصصان این صنعت آسان کنیم تا سر و صدا را کاهش دهند و مهم‌ترین داستان‌های هفته را پیدا کنند.

این دانش مرکز داده News Roundup آخرین اخبار و تحولات در صنعت مرکز داده را برای شما به ارمغان می آورد – از سرمایه گذاری و ادغام گرفته تا تهدیدات امنیتی و روندهای صنعت.

برای به‌روز ماندن در مورد همه مراکز داده، مشترک شوید دانش مرکز داده خبرنامه برای دریافت محتوا مستقیماً به صندوق ورودی شما.

پایداری مرکز داده یک بار دیگر موضوع بزرگی در این هفته بود

با افزایش هزینه های انرژی، افزایش تقاضای محاسباتی و منابع محدود، پایدار بودن فقط به معنای سبز بودن نیست، بلکه به معنای بهبود نتیجه است. این هفته، نگاه دقیق‌تری به اینکه مرکز داده‌های پایدار آینده ممکن است چگونه باشد، انداختیم.

آیا آینده مرکز داده پایدار زیر دریا است؟ آیا از چوب ساخته شده است؟ یا اینکه انرژی آن از راکتورهای هسته ای کوچک تامین می شود؟ این مقالات را بخوانید و قضاوت کنید.

پوشش رویداد مرکز داده: رقابت و مناقشه

در re: اختراع، آمازون کنفرانس سالانه در لاس وگاس، این غول فناوری، نسخه‌های جدیدی از تراشه‌های خود را در کنار یک ربات چت محل کار، آمازون Q، معرفی کرد که بر روی کد و اسناد داخلی AWS آموزش دیده و «برای کمک به مشتریان شرکتی در جستجوی اطلاعات، نوشتن کد و بررسی معیارهای تجاری طراحی شده است. ” باید مایکروسافت و OpenAI نگران باشم؟

در اخبار رویدادهای دیگر، تعدادی از رهبران فناوری – از جمله مدیران اجرایی از مایکروسافت و گوگل – حضور خود در DevTernity، یک کنفرانس توسعه دهندگان آنلاین آینده را پس از اتهاماتی مبنی بر اینکه سازمان دهنده آن پروفایل های سخنرانان زن را ساخته است، لغو کردند. تقریباً نیمی از سخنرانان در وب سایت رویداد، از جمله تنها زنی (غیر از هوش مصنوعی) که قرار بود سخنرانی کند، از آن زمان از کنفرانس کنار کشیده اند.

Broadcom به تعلیق بیش از 2100

پس از خرید 69 میلیارد دلاری VMware، Broadcom برنامه هایی را برای اخراج های قابل توجه در سال جدید آغاز کرده است. بر اساس اعلامیه های WARN که در کالیفرنیا، جورجیا، نیویورک، واشنگتن، کلرادو و ویرجینیا ثبت شده است، 2110 کارمند Broadcom قرار است در 26 ژانویه 2024 شغل خود را از دست بدهند.

به احتمال زیاد، با این حال، این تنها آغاز است. به گفته یک منبع در داخل VMware، این شرکت انتظار دارد بین 10000 تا 20000 نفر از 38000 کارمند VMware را اخراج کند.

دیگر مطالب عالی در DCK این هفته

خنک‌سازی مستقیم به تراشه: هر آنچه که اپراتورهای مرکز داده باید بدانند. خنک سازی مستقیم به تراشه یک استراتژی خنک کننده مرکز داده جذاب است. معنی خنک کردن صفحه سرد مستقیم به تراشه چیست، چگونه کار می کند و چرا ممکن است روش مناسبی برای مرکز داده شما باشد.

مدیران مراکز داده چگونه می توانند برای رشد انفجاری هوش مصنوعی آماده شوند؟ فن آوری های جدید تقاضاهای جدید مرکز داده را ارائه می کنند. اما با وجود سیستم های مناسب، می توانند فرصت های هیجان انگیزی را نیز به ارمغان بیاورند.

Angst سرمایه‌گذاران ESG را که روی فناوری شرط‌بندی می‌کنند، تحت تأثیر قرار می‌دهد. پس از سرمایه گذاری هنگفت در فناوری بزرگ به عنوان شرط بندی کم کربن و با بازده، مدیران صندوق ESG نسبت به آزمایش این بخش با هوش مصنوعی نگران هستند.

تصاحب Nowi: Nexperia برای تصاحب Chipmaker هلندی پاک شد. به نظر می رسد تهدیدی برای امنیت ملی نیست، متعلق به چین است Nexperia موافقت دولت هلند را برای خرید تراشه ساز دریافت کرده است انرژی نوی.

مایکروسافت تایید نهایی را برای مرکز داده ویسکانسین اعطا کرد. تا پایان ماه دسامبر، مایکروسافت مالکیت بیش از 1000 هکتار از پارک نوآوری ویسکانسین را برای یک مرکز داده چند میلیارد دلاری در اختیار خواهد گرفت.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور