اخراج Broadcom رسماً بالای 2100 قرارداد پس از VMware | دانش مرکز داده

شماره رسمی Broadcom اخراج های مربوط به خرید 69 میلیارد دلاری VMware تا صبح پنجشنبه به 2110 رسید.

این داده‌ها از اعلامیه‌های WARN ناشی می‌شود که سازنده تراشه‌های اکتسابی در چندین حالت ثبت کرده است. اخیراً، کمیسیون استخدام ویرجینیا اطلاعیه‌ای منتشر کرد که می‌گوید 116 نفر در یک مکان در رستون، ویرجینیا، از 26 ژانویه شغل خود را از دست خواهند داد.

دفتر Reston قبل از ادغام به VMware تعلق داشت.

این 116 روح با انتشار تدریجی اعلامیه های WARN از Broadcom و VMware، به تعداد روزافزون آنها افزوده می شود. Broadcom به طور قابل توجهی است اخراج 1267 شغل در دفتر مرکزی VMware در پالو آلتو، کالیفرنیا. Broadcom 158 نفر را در ایالت واشنگتن، 169 نفر را در نیویورک، 217 نفر را در جورجیا و 184 نفر را در کلرادو آزاد می کند. که به 2110 می رسد

با این حال، این اعداد ناقص هستند، زیرا مقررات WARN ایالتی معمولاً فقط در صورتی که 100 کارمند یا بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرند، شرکت را ملزم به ارائه پرونده می کند.

یک منبع در داخل VMware گفت که تعداد کل برش ها بین 10000 تا 20000 خواهد بود. بسیاری از اخراج ها تا 9 ماه ادامه دارد.

اکتساب غول پیکر بالاخره بسته شد پس از یک سال و نیم خسته کننده از تصویب مقررات.

تعداد 38000 کارمند VMware در سراسر جهان فعالیت می کنند.

ممتحن ایرلندی روز سه شنبه گزارش شد که کارکنان دفتر VMware در کورک، ایرلند ایمیلی دریافت کردند مبنی بر اینکه شرکت فرآیند مشاوره را آغاز کرده است.

Emer Walsh و Eoin English نوشتند که VMware بیش از 1000 نفر را در سراسر ایرلند استخدام کرده است. آنها اضافه کردند که مکان Cork سومین مکان بزرگ VMware است.

بر اساس گزارش Irish Examiner، این شرکت درست قبل از اینکه Broadcom رسما وارد بحث و گفتگو با VMware درباره خرید شود، یک مرکز تحقیق و توسعه در دوبلین راه اندازی کرد.

سارا رونتری و دایر فیتون از CorkBeo گزارش می دهند که این فرآیند شش هفته طول می کشد و “مشخص می کند که تغییرات و بازسازی کجا انجام می شود.”

یکی از کارگران ناشناس گفت: «این واقعیت که دوره مشاوره تا کریسمس طول می‌کشد، تأثیر کمی را کاهش می‌دهد، اما برای افراد دارای خانواده و بچه‌ها این وضعیت بسیار استرس‌زاتر است.» CorkBeo.

Broadcom به هیچ سؤالی از Channel Futures پاسخ نداده است.

سهام Broadcom از 978 دلار در روز جمعه، 24 نوامبر، به 925 دلار تا صبح پنجشنبه کاهش یافته است.

این مقاله در اصل در Channel Futures ظاهر شد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور