حریم خصوصی یک حق انسانی است: مصاحبه با بنیانگذار Startpage ، رابرت ای جی بینز

عکس پروفایل نویسنده

@صفحه شروعصفحه شروع

اولین جستجوی خصوصی جهان! ما برای حفظ حریم خصوصی در حین ارائه نتایج Google ، فراتر از آن می رویم.

رابرت ای جی هست بنیانگذار و مدیر عامل شرکت است صفحه شروع، و یک متخصص و مدافع حریم خصوصی شناخته شده است. در Startpage ، Beens بر عملیات ، توسعه محصول ، فناوری و امور مالی نظارت می کند. او همچنین یک خلبان هواپیمایی تجاری با شرکت هواپیمایی KLM مستقر در هلند است. وی مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته حقوق شرکتی ، اجتماعی و اقتصادی هلند از دانشگاه اوترخت هلند دریافت کرد.

آیا همه مواردی را که به صورت آنلاین جستجو کرده اید به یاد دارید؟ آیا به این فکر کرده اید که وقتی این اطلاعات بهم پیوسته و در دست شخص دیگری است ، این اطلاعات می توانند چقدر قدرتمند باشند؟

در سال 2005 ، Robert EG Beens از موتور جستجوی خود Ixquick یک ممیزی قانونی انجام داد و از دانستن میزان ذخیره اطلاعات شخصی کاربران وحشت زده شد. Beens و بنیانگذار وی ، دیوید بودنیک ، که متوجه پیامدهای نگران کننده حریم خصوصی جمع آوری و ذخیره سازی اطلاعات شخصی شد ، تصمیم گرفتند که نحوه پردازش داده های کاربر توسط موتور جستجو را به شدت تغییر دهند. در نتیجه ، آنها Startpage را در 2006 تأسیس کردند – خصوصی ترین موتور جستجو تاکنون. در این مصاحبه ، Robert EG Beens ، مدیر عامل و بنیانگذار Startpage ، نحوه ایجاد اولین و خصوصی ترین جستجو در جهان را به اشتراک می گذارد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور