توسعه dApp با مایکل واندبرگ: مصاحبه

عکس پروفایل نویسنده

@متخلفمتخلف

مدیر عامل گروه Koinos ، سازندگان بلاک چین Koinos

من اندرو لوین ، مدیر عامل Koinos Group هستم ، جایی که ما در حال توسعه بلاک چین Koinos هستیم رایگان حساب ها، رایگان نقل و انتقالات و رایگان قراردادهای هوشمند.

این ویژگی ها ، علاوه بر نوآوری های فنی که Koinos را به عنوان قابل ارتقا و مقیاس پذیرترین پلت فرم قراردادهای هوشمند در جهان تبدیل می کند ، توسعه دهندگان را قادر می سازد تا برنامه های غیرمتمرکز شگفت انگیزی بسازند.

اما این بدان معنا نیست که توسعه دهندگان قادر خواهند بود هر کاری را که می خواهند در Koinos انجام دهند. Koinos برای ایجاد پایدار از نظر اقتصادی و به حداکثر رساندن تجربه کاربر ، محدودیت هایی را اعمال خواهد کرد.

در این قسمت از پادکست Koinos Group ، من با مایکل واندبرگ ، بنیانگذار و معمار بلاکچین در Koinos Group ، در مورد این محدودیت ها و اینکه چگونه توسعه دهندگان می توانند ساخت برنامه های Koinos خود را شروع کنند ، در حالی که هنوز در حال کار بر روی testnet و شبکه اصلی هستیم ، گپ می زنم.

مایکل از تجربه بی نظیر خود به عنوان یک توسعه دهنده برنامه غیرمتمرکز استفاده می کند – که به راه اندازی ، حفظ و ارتقا Ste Steem به عنوان مهندس ارشد بلاکچین در Steemit کمک کرده است – تا توضیح دهد که توسعه دهندگان مشتاق dApp چگونه باید در مورد طراحی برنامه خود به طور کلی فکر کنند ، و به ویژه ، چه داده ها می کنند و نمی کنند …