تجزیه و تحلیل احساس توییت Dogecoin در زمان واقعی

عکس پروفایل Merlin Hacker Noon

@مرتون-پامرلین

من در پروژه A در مورد نوآوری توسعه دهنده و فن آوری های جدید می نویسم.

راه اندازی خط لوله تجزیه و تحلیل مقیاس پذیر بسیار دشوار است ، به خصوص اگر می خواهید یک مدل یادگیری ماشین را در آن بگنجانید. اما من توانستم این کار را در 30 دقیقه با ابزاری به نام Quix انجام دهم. قبل از اینکه به جزئیات کار خود بپردازم ، ابتدا به نتیجه نهایی می پردازیم.

این یک جریان از توییت ها درباره Dogecoin است که در آستانه ظهور ظاهر SNL مورد انتظار الون ماسک در زمان واقعی ارزیابی می شد. مانند هر روزنامه نگار فناوری و ناظر بازار رمزنگاری ، من علاقه مند بودم که ظاهر وی تا چه اندازه در احساسات نسبت به این سکه میم تأثیرگذار است.

مشاهدات نوسانات قیمت در زمان واقعی برای همه در سیستم عامل های تجاری مانند Coindesk آسان است ، اما من می خواهم ابزار خود را برای اندازه گیری نوسانات احساسات در زمان واقعی ایجاد کنم. بله ، من می دانم که ابزارهای زیادی نیز برای اندازه گیری احساسات رمزنگاری وجود دارد ، مانند حمله کننده Crystal Crystal Bison و شاخص “Fear and Greed”.

اما ابزارهایی از این دست برای راه اندازی نیاز به کمی وقت و تخصص دارند. من می خواستم ببینم که واقعاً برای شما آسان است … .که فقط یک کد پنهان می داند … بلند شدن و دویدن.

و همانطور که از عنوان عنوان می شود ، به طرز شگفت انگیزی آسان بود. هنگامی که کد را آماده کردم و با …