تجارت اجتماعی واقعاً کجا باید در مسیر خرید قرار بگیرد؟

عکس پروفایل نویسنده

@گوتامآنوراگ

Anurag Is Crypto Trader است و علاقه زیادی به نوشتن در مورد فناوری ، استارتاپ ها و Cryptocurrency دارد.

تجارت اجتماعی ممکن است طعم ماه باشد ، اما این صنعت پخت و پز با گاز و بدون هیچ دستور العمل واقعی است. با داشتن تنها دو ماده اساسی ، رسانه های اجتماعی و تجارت الکترونیکی ، آسان است که پیچیدگی ترکیب مقادیر مناسب خرید و قابلیت های پرداخت با سیستم عامل های اجتماعی برای ایجاد تغییر را دست کم گرفت. همچنین وسوسه انگیز است که از ارزیابی فعلی 89.4 میلیارد دلاری آن نتیجه بگیریم ، نیازی به ذکر موقعیت آن در سمت راست تاریخ نیست زیرا مصرف کنندگان آنلاین برای خرید از طریق بیماری همه گیر عقب نشینی می کنند ، تجارت اجتماعی سرانجام جای خود را پیدا کرده است.

آیا واقعاً وجود دارد؟ بازار تجارت الکترونیکی حدود 4.9 تریلیون دلار ارزش دارد ، بنابراین در مقایسه این فقط 4 درصد سهم دارد. در همین حال بیش از چهار میلیارد نفر از رسانه های اجتماعی در سراسر جهان استفاده می کنند که تقریباً 15 درصد از زندگی خود را در سیستم عامل های اجتماعی می گذرانند.
در صورت وجود ، تجارت اجتماعی با توجه به توانایی بالقوه خود در ایجاد تجربه های خرید تعاملی و اجتماعی مبتنی بر اعتماد و به اشتراک گذاری دانش ، عملکرد چندانی ندارد.

زمان مناسب ، مکان نادرست

بیشتر تبلیغات گسترده در مورد تجارت اجتماعی در حال حاضر ناشی از پیاده سازی سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در زمینه ویژگی های خرید است. اینستاگرام مطالب خود را ساخته است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور