تاثیر پرداخت های موبایلی بر رفتارهای خرج کردن

احتمالاً می‌دانید که اپلیکیشن‌های پرداخت موبایلی چه هستند، زیرا محبوبیت آن‌ها به شدت افزایش یافته است. احتمالاً نمی دانید که آنها بر عادات خرید شما در سطح روانی تأثیر می گذارند. تراکنش های دیجیتال چگونه بر هزینه های شما تأثیر می گذارد؟

ظهور اپلیکیشن های پرداخت موبایلی

کیف پول های دیجیتال محبوب هستند. یک تخمین آنها را نشان می دهد ارزش معاملات 3.1 میلیارد دلار – 50٪ از سهم بازار – در سال 2023. همچنین نرخ رشد ترکیبی سالانه 14.9٪ از سال 2023 تا 2027 را اعلام کرد. در مقایسه، نرخ رشد برای کارت های نقدی 0.4٪ است در حالی که نرخ کارت های اعتباری 0.7 کاهش یافته است. ٪ و نقد 8.1٪.

محبوبیت اپلیکیشن پرداخت موبایلی فقط با اعدادی که سرمایه گذاران تولید می کنند تعریف نمی شود – داده ها نشان می دهد که یکی از محبوب ترین روش های تراکنش است. در حقیقت، از هر 10 آمریکایی شش نفر از یکی استفاده کن از نظر آماری، احتمالاً در حال حاضر حداقل یکی از آنها دانلود شده است.

شاخص ها نشان می دهند که این تراکنش ها به زودی می تواند در ایالات متحده عادی شود. گذشته از همه اینها، 56 درصد خرده فروشان می پذیرند آنها قبلا به ناچار، با افزایش نرخ پذیرش، تعداد بیشتری از مردم از آنها استفاده خواهند کرد. با گذشت زمان، آنها می توانند کارت های اعتباری و بدهی را جایگزین کنند، درست مانند کارت هایی که اساساً جایگزین پول نقد شده اند.

آیا اپلیکیشن‌های پرداخت موبایلی بر رفتار خرج کردن تأثیر می‌گذارند؟

کیف پول موبایل و اپلیکیشن های پرداخت بر عادات خرج کردن شما تاثیر می گذارد. آیا شما …

Source link