بررسی مالیات بر ارزهای دیجیتال، فرصت های سرمایه گذاری، پاداش ها و مزایای بازگشت نقدی

در این مصاحبه، با الیتسا تاسکووا، مدیر ارشد محصول Nexo صحبت می کنیم. ما جنبه‌های مختلف مالیات بر ارزهای دیجیتال را مورد بحث قرار می‌دهیم و چالش‌های سرمایه‌گذاران و موسسات فردی را در این چشم‌انداز در حال تحول بیان می‌کنیم. \n

ما همچنین روانشناسی پشت انگیزه های بازگشت نقدی در فین تک را بررسی خواهیم کرد و آنها را با سایر پاداش های مالی مقایسه خواهیم کرد.

\n

لطفا خودتان را معرفی کنید و به ما بگویید چه کار می کنید.

من Elitsa Taskova، مدیر ارشد محصول در Nexo هستم. نقش من هدایت مجموعه محصولات 360 درجه این شرکت است. من بیش از هشت سال تجربه حرفه‌ای در مدیریت پروژه نرم‌افزاری در برخی از کسب‌وکارهای پیشرو بومی اینترنتی و پرداخت در اروپا دارم، بنابراین با روندهای صنعت فین‌تک در حال تکامل غریبه نیستم.

به عنوان یک فارغ التحصیل علوم شناختی، من شیفته تأثیر فناوری بر زندگی خود هستم و برای کارم از تلاش بی پایان بشر برای گسترش مرزها الهام می‌گیرم. من معتقدم فناوری بلاک چین می تواند هر جنبه ای از زندگی انسان را متحول کند.

آیا می توانید چشم انداز فعلی مالیات بر ارزهای دیجیتال و چالش هایی را که برای سرمایه گذاران و موسسات فردی ایجاد می کند، توصیف کنید؟

چشم انداز ارزهای دیجیتال چالش های منحصر به فردی را در زمینه مالیات برای سرمایه گذاران و موسسات فردی ایجاد می کند. در حالی که کریپتو مالی را دموکراتیک کرده است…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور