با Red Hat’s New Kubernetes Platform ، Openshift Platform Plus آشنا شوید

در اجلاس مجازی کلاه قرمزی اعلام شد که OpenShift جدیدی در شهر وجود دارد.

منظور ما این نیست که شماره نسخه جدیدی که برای پلتفرم Red Hat’s Kubernetes اعمال می شود ، شاید با یک یا دو ویژگی اضافه شده ، شما را در واگن ارتقا دهد. این شرکت در مورد OpenShift جدید با نام جدید صحبت می کند: OpenShift Platform Plus.

استوارت مینیمن ، مدیر بینش بازار کلاه قرمزی ، سیستم عامل های ابر ، امروز به ITPro گفت: “موتور کانتینر OpenShift ، پلت فرم کانتینر OpenShift و پلتفرم Openshift Plus ، هر سه نفر همچنان در کتاب ها هستند و ما آنها را ارائه خواهیم داد.” “اما ، از نقطه نظر موقعیت یابی ، هنگامی که امروز مکالمه ای با مشتری آغاز می کنیم [and] با OpenShift صحبت کنید ، ما احتمالاً با Openshift Platform Plus شروع کرده ایم. “

بنابراین ، چه چیزی این OpenShift Platform Plus را بسیار خاص می کند؟

در واقع ، این سه محصول مدیریتی را از زرادخانه Red Hat می گیرد و آنها را در سیستم عامل Kubernetes خود ادغام می کند. این محصولات عبارتند از:

مدیریت خوشه پیشرفته کلاه قرمزی، که گاهی اوقات به عنوان “Kubernetes در هر کجا” شناخته می شود ، زیرا می تواند خوشه ها را در مکان های لبه بی شماری مدیریت کند در حالی که یک نمای واحد از استقرار Kubernetes چند ابر ترکیبی ارائه می دهد.

مینیمن گفت: “مدیریت پیشرفته خوشه نه تنها می تواند نظارت داشته باشد ، بلکه در یک محیط OpenShift می تواند مدیریت و برخی از اتوماسیون های زیادی را برای مدیریت همه خوشه های شما انجام دهد.” “به طور خاص ، برای OpenShift ، این قلاب ها و دانش نحوه کار آن را دارد. اگر مشتری OpenShift وارد پورتال خود شود ، می تواند خط مشی هایی را تنظیم کند و می تواند بسیاری از موارد را برای محیط کامل خود مدیریت کند. اگر من برخی از آنها را داشته باشم غیر Red Hat Kubernetes ، برخی از آنها را به چشم می بخشد ، و بسته به API ، گاهی اوقات کمی بیشتر می تواند در آنجا انجام دهد. “

Advanced Cluster Management به عنوان یک محصول جداگانه و مستقل برای استفاده در کنار OpenShift در دسترس بوده است

Red Hat Advanced Cluster Security برای Kubernetes، که یکی از مهمترین موارد اضافه شده به پلتفرم Kubernetes OpenShift است زیرا ایمن سازی یک زیرساخت کانتینر که چندین ابر و مکانهای مختلف لبه را در بر می گیرد بسیار متفاوت از ایمن سازی کانتینرهایی است که محدود به یک مرکز داده واحد داخلی هستند.

مینیمان گفت: “ایمن سازی زنجیره تأمین ، تأمین زیرساخت ها ، تأمین بارهای کاری: جایی که StackRox در آن زندگی می کرد و دلیل خرید آنها ،” ما این م componentلفه را در OpenShift Platform Plus قرار می دهیم. “

اسکله کلاه قرمزی، که یک رجیستری کانتینر جهانی ، مقیاس پذیر و ایمن برای یک خط لوله ساخت سازگار است که زیرساخت ها را در بر می گیرد. این زندگی به عنوان یک رجیستری مخصوص کانتینر که توسط Quay.io توسعه داده شده است شروع به کار کرد. خریدهای بعدی آن را سه سال پیش به کارنامه Red Hat وارد کرد.

داشتن رجیستری خصوصی برای تیم های DevOps مفید است ، زیرا به آنها مکانی می دهد تا نرم افزاری را که در خانه تولید می کنند جدا از نرم افزاری که از فروشندگان مجوز دارند ، نگه دارند.

مینی من گفت که Quay ، ACS و ACM به عنوان محصولات مستقل برای استفاده با OpenShift و سایر سیستم عامل های Kubernetes ، چه در یک مرکز داده از قبل یا در یک فضای ابری ، در دسترس خواهند بود. با این حال ، وی تأکید کرد که پذیرش پلت فرم OpenShift Platform Plus Kubernetes منافع مالی دارد.

وی با اشاره به سیستم عامل جدید Kubernetes گفت: “این پیشنهاد اصلی ما در حال حاضر برای OpenShift خواهد بود ، فقط به این دلیل که مشتری وجود ندارد که با او صحبت کنید و به امنیت نیازی نداشته باشد.” “رجیستری بدیهی است که یک م coreلفه اصلی است که افراد قصد استفاده از آن را دارند و مدیریت خوشه پیشرفته بدیهی است قطعه مهمی است. این ارائه این پیشنهاد کامل را برای مشتریان ما آسان تر می کند. این تخفیف قابل توجهی در مقایسه با گذشته است. شما Red Hat OpenShift را خریده اید و سه قطعه جداگانه را خریداری کرده اید. “

Red Hat OpenShift Platform Plus به طور کلی در ماه مه در دسترس خواهد بود.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور