نویسندگان:
(1) Aarav Patel، دبیرستان منطقه ای آمیتی – ایمیل: [email protected];
(2) پیتر گلور، مرکز اطلاعات جمعی، موسسه فناوری ماساچوست و نویسنده مسئول – ایمیل: [email protected].
جدول پیوندها
خلاصه
حاکمیت اجتماعی محیطی (ESG) معیاری است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد که پایداری فعالیت های یک شرکت را اندازه گیری می کند. در حال حاضر، ESG با استفاده از پرونده های شرکتی خود گزارش شده تعیین می شود، که به شرکت ها اجازه می دهد تا خود را به طور مصنوعی مثبت نشان دهند. در نتیجه، ارزیابی ESG ذهنی است و در بین ارزیابها ناسازگار است، و به مدیران سیگنالهای متفاوتی در مورد اینکه چه چیزی را باید بهبود بخشند، میدهد. هدف این پروژه ایجاد یک سیستم ارزیابی ESG مبتنی بر داده است که میتواند راهنمایی بهتر و نمرات سیستممندتر را با ترکیب احساسات اجتماعی ارائه دهد. احساسات اجتماعی به دیدگاههای متعادلتر اجازه میدهد که مستقیماً افکار عمومی را برجسته میکند و به شرکتها کمک میکند تا ابتکارات متمرکز و تأثیرگذارتری ایجاد کنند. برای ساخت این، اسکراپرهای وب پایتون برای جمعآوری دادهها از ویکیپدیا، توییتر، لینکدین و گوگل نیوز برای شرکتهای S&P 500 توسعه داده شد. سپس داده ها پاکسازی شدند و از طریق الگوریتم های NLP برای به دست آوردن امتیازات احساسات برای زیرمجموعه های ESG منتقل شدند. با استفاده از این ویژگی ها الگوریتم های یادگیری ماشینی آموزش داده شد و…