آیا کسب و کار شما باید از Threads استفاده کند؟ • Yoast

رسانه های اجتماعی می توانند ابزاری عالی برای کسب و کار شما باشند و سئوی شما، زیرا می تواند به جذب ترافیک به وب سایت شما کمک کند. به همین دلیل خوب است که مراقب پلتفرم های رسانه های اجتماعی جدید مانند Threads باشید. بنابراین، آیا ارزش آن را دارد که وقت خود را در Threads سرمایه گذاری کنید؟ یا باید تلاش های خود را بر روی دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی متمرکز کنید؟

قبل از اینکه به طور خاص وارد Threads شویم، خوب است که خاطرات خود را تازه کنیم. بنابراین، چرا حضور کسب و کار شما در شبکه های اجتماعی خوب است؟ دلایل متعدد اول، به این دلیل که به سئوی خارج از صفحه شما کمک می کند، به این معنی که ترافیک سایت شما ایجاد می کند.

دوم اینکه امروزه بسیاری از افراد از رسانه های اجتماعی به عنوان موتور جستجو استفاده می کنند، بنابراین فعال بودن در چندین پلتفرم می تواند باعث افزایش دید برند شما شود. و در نهایت، فقط می تواند اعتماد شما را افزایش دهد، زیرا مخاطبان شما خواهند دید که افراد واقعی پشت برند هستند.

Threads چیست؟

Threads که توسط اینستاگرام ایجاد شده است یک برنامه مکالمه مبتنی بر متن است. به عنوان خواهر و برادر توییتر فکر کنید. این بستری است که در آن افراد تشویق می‌شوند که معتبر باشند و هر آنچه را که فکر می‌کنند بنویسند.

هنگامی که Threads برای اولین بار راه اندازی شد، به سریع ترین پلتفرم تبدیل شد که تا کنون به 100 میلیون کاربر رسیده است. اتفاقی که فقط در پنج روز رخ داد! با این حال، پس از یک ماه، Threads به سرعت 80٪ از کاربران خود را از دست داد. پس آیا دیگر ارزش این زحمت را ندارد؟ نه دقیقا. هنوز چند میلیون کاربر دارد و برای یک پلتفرم رسانه اجتماعی جدید، شروع بدی نیست.

آیا باید یک حساب Threads ایجاد کنید؟

بستگی داره مثل همیشه، باید نگاه کنید که مخاطب شما کجاست. با این حال، گاهی اوقات سرمایه گذاری در مناطق ناشناخته می تواند نتیجه دهد. و شاید جهش به یک پلت فرم جدید حتی آنقدر هم بزرگ نباشد. اگر پست‌های شما همیشه در X (توئیتر سابق) عملکرد خوبی دارند، در واقع ممکن است در Threads نیز عملکرد خوبی داشته باشند – از آنجایی که یک پلتفرم مشابه است.

خوب، بیایید در مورد اینکه چرا واقعاً ممکن است ایده خوبی برای ایجاد آن حساب Threads باشد صحبت کنیم.

1. رشد سریع کاربر

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، Threads به سرعت پایگاه کاربر بزرگ و فعالی را به دست آورده است. این به این معنی است که پتانسیل بزرگ‌تر شدن را دارد، به خصوص اگر X (توئیتر سابق) به انتخاب‌های نه چندان محبوب ادامه دهد.

2. ادغام با IG

از آنجایی که Threads قبلاً به اینستاگرام متصل است، امکان ادغام یکپارچه بین این دو را فراهم می کند. این بدان معناست که می توانید به راحتی محتوا را بین دو پلتفرم به اشتراک بگذارید. به علاوه، به شما امکان می دهد از پایگاه فالوور موجود خود از اینستاگرام استفاده کنید. لازم نیست از صفر شروع کنید!

3. پلت فرم معتبر با مکالمه در زمان واقعی

یک روند بزرگ در حال حاضر است اعتبار. این بخشی از دلیل محبوبیت TikTok است، زیرا مردم به دنبال محتوای معتبر هستند. آنها می خواهند دیدن افراد پشت یک برند یا کسب و کار از آنجایی که Threads برای تعاملات بلادرنگ طراحی شده است، این مکان را به مکانی عالی برای ایجاد ارتباط با مخاطبان خود تبدیل می کند.

4. مرتبط بمانید

آخرین اما نه کم اهمیت ترین، ممکن است بخواهید برای مرتبط ماندن یک حساب Threads ایجاد کنید. اگر مخاطبان شما در Threads هستند، شما نیز باید باشید. این به شما این امکان را می‌دهد که قابل مشاهده و در جریان بمانید، زیرا شما دقیقاً می‌دانید که مخاطبان شما در مورد چه چیزی صحبت می‌کنند – که سپس می‌توانید از آن به نفع خود استفاده کنید!

آینده Threads

پیش بینی اینکه چه اتفاقی برای Threads خواهد افتاد دشوار است. چه مدت در اطراف خواهد بود؟ آیا محبوبیت بیشتری خواهد داشت یا کمتر؟ با توجه به اینکه افراد بیشتری X (توئیتر سابق) را ترک می‌کنند و به Threads می‌روند، احتمال زیادی وجود دارد که Threads باقی بماند.

به خصوص از آنجایی که انتظار می رود Threads ویژگی های بیشتری مانند تجزیه و تحلیل پیشرفته، ادغام تجارت الکترونیک و عملکرد دوربین درون برنامه ای را معرفی کند. طبق گزارش PR Daily، Threads همچنین در حال آزمایش یک گزینه پست پیش‌نویس، و بررسی آرشیو خودکار پست‌ها است، که همگی نشانه‌های مثبتی هستند که Threads اینجاست تا بگوید.

از آزمایش در رسانه های اجتماعی نترسید

رسانه های اجتماعی همه چیز در مورد آزمایش است. خواه محتوای خنده دار یا ویدیوهای کوتاه را امتحان کنید، یا پلتفرم های جدید رسانه های اجتماعی را امتحان کنید. زیرا اگر آزمایش نکنید، چگونه می دانید که مخاطبان شما با چه چیزی درگیر خواهند شد؟

به علاوه، همانطور که قبلاً گفتیم، برای سئوی خارج از صفحه شما نیز عالی است. اگر محتوای رسانه های اجتماعی شما توسط دیگران به اشتراک گذاشته شود، نام تجاری و شناسایی بیشتری دریافت خواهید کرد. حتی ممکن است بک لینک های بیشتری دریافت کنید! بنابراین اگر وقت دارید، چرا Threads را انتخاب نکنید؟

Source link