آیا راه اندازی بوت راه حلی برای راه اندازی است؟

هدف اکثر استارتاپ ها دریافت بودجه از شرکت های VC است ، اما حدود 90 these از این شرکت ها در دو سال آینده شکست می خورند. بوت استرپ یک گزینه مورد نیاز برای بسیاری از بازیگران بازار است ، خواه این شرکت تازه وارد در صنعت باشد و یا شغلی که سعی می کند چراغ ها را روشن نگه دارد. با ذهنیت راه انداز راه اندازی ، استارتاپ انعطاف پذیرتر ، نوآورانه و مقرون به صرفه می شود. همچنین به صاحبان مشاغل کمک می کند تا بیشتر مراقب باشند و از استعدادهای موجود بیشترین بهره را ببرند و افراد مناسب را جذب کنند.

تصویر
عکس پروفایل والری ملچا هکر ظهر

والری مالچا

علاقه من سفر ، ورزش و نوشتن است.

بوت استرپ یک گزینه مورد نیاز برای بسیاری از بازیگران بازار است ، خواه این شرکت تازه وارد در صنعت باشد و یا شغلی که سعی می کند چراغ ها را روشن نگه دارد. هدف اکثر استارتاپ ها دریافت بودجه از شرکت های VC است ، اما حدود 90 these از این شرکت ها در دو سال آینده شکست می خورند.

با این وجود ، بسیاری از استارتاپ ها ، چه در سطح جهانی شناخته شده و چه آنهایی که اولین قدم خود را در راه موفقیت برداشته اند ، شروع متواضعانه خود را داشته اند. سوق دادن در غلتک باعث رشد شرکت و رسیدن به اهداف تعیین شده می شود. این امر به تلاش و کار قابل توجهی نیاز دارد تا ایده ها و رویاهای صاحب آن به نتایج ملموسی تبدیل شود.

با این حال ، در مقایسه با استارتاپ هایی که بودجه دریافت می کنند ، آنهایی که سرمایه های خود را در معرض خطر قرار می دهند ، به احتمال زیاد به خانه می روند. بسیاری معتقدند که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور