غول های فناوری شانس جدیدی برای سنجش لوایح ضد تراست خانگی پیدا می کنند

(بلومبرگ) – به گفته افرادی که با این درخواست آشنا هستند ، چهار تا از بزرگترین شرکت های فناوری ایالات متحده فرصت دارند تا در مورد قوانین ضد تراست بازخوردی ارائه دهند که می تواند تغییرات شدیدی را در مدلهای تجاری و محصولات مصرفی آنها ایجاد کند.

کمیته فرعی ضد تراست مجلس در ماه گذشته از Google Alphabet Inc. ، Amazon.com Inc. ، Facebook Inc. و Apple Inc. درخواست کرد اطلاعات بیشتری در مورد نحوه تأثیر بسته اسکناس های ضد انحصار پنل بر شرکت ها داشته باشند.

این درخواست بیش از سه ماه پس از تصویب کمیته قضایی مجلس نمایندگان در مورد آرای دو حزبی ، علیرغم شکایت شرکت ها مبنی بر سرعت بخشیدن به این روند و عدم فرصت آنها برای بررسی ، مطرح می شود.

این لوایح در میان تقویم قانونی شلوغ و چندین مهلت مالی که توجه کنگره را می طلبد ، متوقف می شود. هنگامی که دیوید سیسیلین ، رئیس مجلس ضد انحصار مجلس در مورد قانون در مورد جلسه سه شنبه از وی س askedال کرد ، گفت که او با جمهوری خواهان همکاری می کند تا اطمینان حاصل کند که اعضای هر دو طرف بازارهای فناوری را که کمیته فرعی در یک تحقیق 16 ماهه بررسی کرده است ، درک می کنند.

سیسیلین ، دموکرات رود آیلند افزود: “ما متعهد هستیم اطمینان حاصل کنیم که این لوایح نه تنها برای رأی بلکه برای رأی غالب به صحن می رسد.”

دو نفر از افرادی که با درخواست مجلس برای اطلاعات بیشتر آشنا بودند ، گفتند که عجیب است که این پرسش پس از بررسی کمیته در مورد لوایح مطرح شود. سه شرکت از چهار شرکت با شکایات کلی در مورد پیشنهادات پاسخ داده اند و یکی از آنها بر روی بازخورد دقیق تری کار می کند. هنوز یک شرکت پاسخی نداده است.

شخصی که با کار کمیته فرعی ضد تراست آشنا است ، گفت که این لوایح همچنان می تواند تغییر کند زیرا اعضا فرصت بیشتری برای ارائه اصلاحاتی دارند که می تواند به ایجاد حمایت گسترده تر در مجلس کمک کند. این قانون هنوز باید قبل از رای گیری در صحن مجلس به کمیته قوانین برود.

لوایح همراه سنا ، که ممکن است در این ماه ارائه شود ، ممکن است نشان دهد که کدام عناصر از لوایح از حمایت دو حزبی کافی برای عبور از هر دو مجلس برخوردار هستند.

پیشنهادات مجلس نمایندگان ، که در مورد شرکت هایی که دارای محدودیت های خاصی برای سرمایه بازار و کاربران ماهانه هستند ، اعمال می شود ، برای آمازون ، اپل ، گوگل و فیس بوک است. در نهایت این امر به وزارت دادگستری یا کمیسیون تجارت فدرال بستگی دارد که تعیین کنند شرکت تحت پوشش است یا خیر.

یک لایحه از طرف حکیم جفریس دموکرات نیویورک و کن باک از کلرادو ، کمیته فرعی ضد انحصار جمهوری خواه ، تأیید خرید برای سیستم عامل های فناوری را دشوار می کند.

سناتورهای تام کاتن ، جمهوری خواه آرکانزاس و امی کلوبوچار ، دموکرات مینه سوتا و رئیس کمیته فرعی ضد تراست سنا ، در حال انجام چنین اقدامی هستند. به گفته دو نفر که با تهیه پیش نویس لایحه آشنا هستند ، سناتورها به منظور تعریف تعریف یک پلت فرم تحت پوشش به عنوان هر شرکتی که شرایط را هنگام امضای لایحه به دست آورد ، به جای این که خطر رشد شرکت های دیگر را برآورده کرده و آستانه اندازه را برآورده کنند ، مورد بحث قرار گرفته اند.

کلوبوچار و سناتور چاک گرسلی ، جمهوری خواه آیووا ، در حال کار روی لایحه ای در مجلس سنا هستند که مشابه پیشنهادی از سوی سیسیلین است. آن لایحه یک پلتفرم فناوری را از ارائه خدمات ویژه به برنامه ها و خدمات خود نسبت به سایر رقبا که به این پلتفرم وابسته هستند ، منع می کند.

یکی از پیشنهادات مجلس نمایندگان ، شرکت ها را مجبور به کنار گذاشتن از خطوط کاری خاص می کند. مورد دیگر از شرکت ها می خواهد که به مصرف کنندگان اجازه دهند داده ها ، مانند عکس ها و مخاطبین را بین پلتفرم ها منتقل کنند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور