چرا TikTok اینقدر محبوب است؟

TikTok با یک میلیارد کاربر فعال ماهانه ، در رده بالای برنامه های رسانه های اجتماعی قرار دارد.

مطمئن نیستید که چرا TikTok اینقدر محبوب است؟

یک مطالعه نیلسن سعی می کند دلیل آن را توضیح دهد.

به سفارش TikTok ، این مطالعه داده های بیش از 8000 پاسخگوی نظرسنجی را که در مورد درک آنها از محتوای سایت س askedال شده بود ، تجزیه و تحلیل می کند.

هدف از این مطالعه درک آنچه مردم در مورد TikTok ارزش قائل هستند. نتایج نشان می دهد که چرا این پدیده به یک پدیده فرهنگی تبدیل شده است.

بیایید به داده ها بپردازیم و سعی کنیم بفهمیم چرا یک میلیارد نفر از ماهانه از TikTok استفاده می کنند.

کاربران می گویند TikTok معتبر است

کاربران احساس می‌کنند در TikTok می‌توانند خودشان باشند، که می‌تواند عاملی در محبوبیت آن باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

این مطالعه نشان می دهد:

  • 64٪ کاربران می گویند می توانند خود واقعی خود در TikTok باشند.
  • 56٪ کاربران TikTok می‌گویند که می‌توانند ویدیوهایی را که در جای دیگری پست نمی‌کنند ارسال کنند.
  • 53٪ کاربران می گویند که به دیگران اعتماد دارند تا خود واقعی آنها در TikTok باشند.

وقتی از آنها پرسیده شد که محتوای TikTok را چگونه درک می کنند، پاسخ دهندگان آن را اینگونه توصیف کردند: معتبر، واقعی، فیلتر نشده و دارای روند.

این احساسات به تبلیغات در TikTok نیز گسترش می یابد. تبلیغات در TikTok به عنوان واقعی ، منحصر به فرد و سرگرم کننده تلقی می شود.

کاربران می گویند TikTok آنها را خوشحال می کند

طبق یافته های مطالعه ، محتوای TikTok شادی را به ارمغان می آورد و چه کسی در زندگی خود به این چیزها بیشتر نیاز ندارد؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

«به طور متوسط ​​31 درصد از کاربران TikTok «بالا بردن روحیه من» را به عنوان یکی از سه دلیل اصلی برای بازگشت دوباره و دوباره به پلتفرم TikTok در نظر گرفتند.

آن را با فیس بوک مقایسه کنید ، که به دلیل تأثیرات منفی بر سلامت روان ، تیتر اول رسانه ها شده است.

TikTok منحصر به فرد و متفاوت است

کاربران احساس می کنند می توانند به TikTok رفته و محتوایی را ببینند که در هیچ جای دیگر نمی توانند دریافت کنند.

در حالی که آنها ممکن است محتوای یکسانی را که در اینستاگرام ، فیس بوک و توییتر به اشتراک گذاشته شده است مشاهده کنند – TikTok به عنوان مکانی برای کشف چیزهای جدید جدا شده است.

این مطالعه نشان می دهد:

  • 79% کاربران محتوای TikTok را منحصر به فرد یا متفاوت می دانند.
  • 68٪ کاربران TikTok محتوای تبلیغاتی متفاوت از هر پلتفرم رقابتی را پیدا می کنند.
  • 60٪ کاربران بین المللی (به استثنای ایالات متحده) می گویند مارک های TikTok را دنبال می کنند.
  • 52٪ کاربران می گویند محصولات خود را جستجو کرده یا از طریق این پلت فرم خرید می کنند.
  • 85٪ کاربران از طریق بستر TikTok محتوای جدیدی را که از آنها لذت می برند کشف می کنند.

TikTok یک انجمن است

از جمله بزرگترین نقاط قوت TikTok ، احساس اجتماع توسط کاربران آن است.

این توسط چالش های ویروسی که کاربران در آن شرکت می کنند نشان داده شده است.

قابلیت نمونه گیری از محتوای دیگران و افزودن به آن نیز به کاربران در ایجاد ارتباطات قوی کمک می کند.

این مطالعه نشان می دهد:

  • 59% وقتی کاربران در TikTok هستند ، احساس اجتماع می کنند.
  • 77٪ کاربران می‌گویند TikTok مکانی است که مردم می‌توانند خود را آشکارا بیان کنند.
  • 84٪ کاربران TikTok می گویند با محتوایی روبرو می شوند که می توانند به آن ارتباط داشته باشند.
  • 70% از کاربران می گویند TikTok پلتفرمی است که آن ها به دیگران توصیه می کنند.
  • 77٪ کاربران می گویند نظرات پست ها و فیلم های TikTok را می خوانند.

به طور خلاصه، کاربران TikTok در این پلتفرم احساس راحتی می‌کنند و حتی از تعامل با یکدیگر هیجان‌زده هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

یک موضوع مشترک در سراسر این داده ها مثبت بودن است. کاربران از زمان خود در TikTok لذت می برند ، از محتوای منحصر به فردی که پیدا می کنند خوشحال می شوند و از بیان مطالب خود احساس امنیت می کنند.

همه اینها به توضیح دلیل محبوبیت TikTok کمک می کند.

کاربران حتی نسبت به سایر پلتفرم‌ها نسبت به محتوای کسب‌وکارها و برندها در TikTok احساس مثبت‌تری دارند.

این نشان می‌دهد که کسب‌وکارها رویکرد متفاوتی برای بازاریابی خود در TikTok دارند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی TikTok ، به موارد زیر مراجعه کنید:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

منبع: TikTok


تصویر ویژه: Shutterstock/Ti Vla