یوتیوب در حال طراحی مجدد تجربه پخش جریانی برای بینندگان و تبلیغ کنندگان است

استریمینگ رسما یک رهبر جدید دارد. در نظرسنجی Kantar از بینندگان هفتگی ویدیو، بیش از نیمی از آنها گفتند اولین برنامه ای که روی صفحه تلویزیون خود باز کردند YouTube بود. و آخرین گزارش Nielsen Gauge زمان تماشای پخش جریانی پیشرو YouTube را در تلویزیون متصل (CTV) برای نهمین ماه متوالی نشان می‌دهد.

چرا؟ به بیان ساده، بینندگان خواهان انتخاب و تنوع هستند. خواه این موزیک ویدیو، بلیت یکشنبه NFL، فیلم‌ها و نمایش‌های رایگان برای تماشا یا جریان بی‌پایانی از محتوای متنوع مبتنی بر سازندگان باشد، YouTube هر آنچه را که مردم دوست دارند در یک مکان و در هر قالب ویدیویی قابل تصور ارائه می‌دهد.

نحوه تماشای یوتیوب بینندگان نیز تکامل یافته است. در حالی که ما همچنان در زمان تماشای تلفن همراه پیشتاز هستیم، با تماشای YouTube Shorts توسط بیش از 2 میلیارد کاربر هر ماه، زمان تماشا در صفحه بزرگ همچنان رو به افزایش است. در واقع، در ایالات متحده، 65٪ از زمان تماشای YouTube CTV روی محتوایی است که 21 دقیقه یا بیشتر است. برای ارائه بهترین تجربه برای بینندگان، باید تبلیغات خود را نیز توسعه دهیم. به همین دلیل است که امروز، روش‌های جدیدی را به اشتراک می‌گذاریم که YouTube یک تجربه پخش جریانی مدرن و مفیدتر را برای بینندگان و تبلیغ‌کنندگان ایجاد می‌کند.

فرمت های جدید و جذاب تر

YouTube در یک تجربه تلویزیونی جدیدتر و تعاملی تر پیشگام است. با رهبری قوی در زمان تماشای پخش جریانی، ما در حال ساختن برای آینده هستیم تا بهترین تجربه ممکن را هنگام پخش جریانی در CTV به بینندگان ارائه دهیم.

سال گذشته، ما تجربه تبلیغات را به‌عنوان بخشی از ظاهر مدرن‌تر YouTube به‌روزرسانی کردیم، و در ماه مه امسال، قالب‌های CTV اول، از جمله تبلیغات 30 ثانیه‌ای، غیرقابل رد شدن و تجربه‌های مکث را معرفی کردیم. ما همچنین تبلیغات قابل خرید را در CTV و اولین مکانیزم ارسال به تلفن در صنعت راه‌اندازی کردیم تا به افرادی که در حین تماشای تلویزیون از صفحه دوم استفاده می‌کنند – بیش از 80 درصد بینندگان – اجازه دهیم با تبلیغات درگیر شوند.

اخیراً آگهی‌های فید را به صفحه نمایش بزرگ آورده‌ایم، بنابراین بینندگان می‌توانند با تبلیغات تعامل داشته باشند و در حالی که بدون وقفه در حال پخش جریانی هستند، اقدام کنند.

وقفه های کمتر

بینندگان بسته به محتوایی که تماشا می کنند، انتظار تجربه تبلیغات متفاوتی دارند. وقتی صحبت از محتوای طولانی در صفحه‌های تلویزیون می‌شود، ۷۹ درصد از بینندگان تبلیغات ویدیویی را ترجیح می‌دهند که با هم گروه‌بندی شوند به جای اینکه در یک ویدیو توزیع شوند. بر اساس این اولویت، ما گزینه‌های جدیدی را ارزیابی می‌کنیم که متوسط ​​وقفه‌ها را برای بینندگان به حداقل می‌رساند، مانند وقفه‌های تبلیغاتی کمتر و طولانی‌تر، تا تجربه تماشای یکپارچه‌تری را در صفحه بزرگ ایجاد کنیم.

روشن شدن زمان از سرگیری محتوا

همانطور که ما به تنوع قالب‌های تبلیغاتی خود ادامه می‌دهیم، همچنین در حال بررسی راه‌هایی هستیم که به بینندگان دید بیشتری نسبت به مدت زمان وقفه‌های تبلیغاتی بدهیم. تحقیقات ما نشان می‌دهد که اکثر بینندگان ترجیح می‌دهند کل زمان باقی‌مانده در وقفه آگهی را در مقابل تعداد آگهی‌های ارائه‌شده بدانند. ما به زودی آزمایش این تجربه تبلیغات CTV به روز را آغاز خواهیم کرد، با قرار دادن روشی ساده تر برای کمک به بینندگان در اندازه گیری طول یک صفحه اصلی و مرکز تبلیغات.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور