YouTube پرداخت کنندگان سازنده YouTube برای بهترین فیلم های کوتاه هر ماه

YouTube برای تولید بهترین ویدیوهای YouTube Shorts در ماه ، صندوق 100 میلیون دلاری تأسیس می کند تا به سازندگان جایزه اهدا کند.

صندوق شورت YouTube ، که تا پایان سال 2022 به صورت ماهانه توزیع می شود ، اولین روش کسب درآمد کاربران از تولید محتوای شورت است.

YouTube اجازه نمی دهد شورت از طریق تبلیغات مانند سایر فیلم های موجود در سایت درآمد کسب کند. ممکن است سازندگانی که به طور منظم برای آنچه در YouTube بارگذاری می کنند پول دریافت کنند ، انگیزه کمی برای سرمایه گذاری در شلوارک پیدا کرده اند.

اکنون هرکس واجد شرایط دریافت پول برای ایجاد YouTube Shorts است ، خواه حساب کاربری معمولی داشته باشد و هم اینکه بخشی از برنامه YouTube Partner باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

معیارهای تعیین اینکه کدام ویدیوها مستحق دریافت جایزه هستند در حال حاضر نامشخص است. در اینجا تمام اطلاعات موجود در مورد صندوق کوتاه YouTube موجود است.

درباره صندوق شورت YouTube

صندوق شورت YouTube یک فرصت برای همه کاربران است که می توانند جایزه خود را برای ایجاد شورت های برتر ماه به دست آورند.

کاربران برای واجد شرایط بودن برای رسیدگی نیازی به درخواست ندارند. YouTube با سازندگانی که ماهانه بیشترین میزان تعامل و بازدید را دارند ، ارتباط برقرار می کند تا به آنها برای محتوای خود پاداش دهد.

تنها معیار لازم برای بررسی این است که محتوا باید اصلی باشد و از دستورالعمل های انجمن YouTube پیروی کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

YouTube بیان نمی کند که سازنده ماهانه به طور بالقوه چقدر می تواند پول کسب کند یا اینکه آیا می تواند برای بیش از یک ویدیو برنده شود.

این شرکت می گوید ماهانه هزاران سازنده پول پرداخت خواهد کرد. با انجام ریاضیات ، 100 میلیون دلار ماهانه از طریق سال 2022 به هزاران نفر پرداخت می شود ، که تقریباً تخمین می زند حداقل 1000 دلار در هر ویدیوی برنده باشد.

برای 60 ثانیه محتوا (یا کمتر) بد نیست.

صندوق شورت YouTube به طور رسمی در ماه های آینده راه اندازی می شود و در این مدت شرکت قصد دارد جزئیات بیشتری را به اشتراک بگذارد.

برنامه های آینده برای کسب درآمد کوتاه YouTube

YouTube تصدیق می کند صندوق شورت اولین قدم برای کسب درآمد از این قالب محتوای جدید است. کسب درآمد از شلوارک اولویت اصلی YouTube است و چیزی است که به طور فعال روی آن کار می کند.

وقتی برنامه درآمدزایی سرانجام اجرا شود ، به طور خاص برای YouTube Shorts طراحی می شود.

به نظر می رسد این شرکت همان تبلیغات استفاده شده در کانال ها را در YouTube Partner Program بازیافت نمی کند. اگرچه انجام این کار با توجه به عمودی بودن فیلم های شورت دشوار است.

یوتیوب به کاربران اطمینان می دهد که همچنان متعهد به پرداخت آنها است و خاطرنشان می کند که طی 3 سال گذشته بیش از 30 میلیارد دلار به سازندگان ، هنرمندان و شرکت های رسانه ای پرداخت شده است.

ویژگی های جدید کوتاه YouTube

یوتیوب از اضافه شدن ویژگی جدیدی در اعلامیه صندوق شورت کوتاه ابراز خوشحالی کرد ، اما این ویژگی نسبتاً قابل توجهی است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اکنون هرکسی که به ابزارهای ایجاد شورت دسترسی دارد می تواند صوتی را از ویدیوها در سراسر YouTube که شامل میلیاردها فیلم است ، رمیکس کند.

این یک پتانسیل بی حد و حصر برای محتوای جدید ایجاد می کند ، زیرا سازندگان می توانند از ویدیوهای موجود گفتگو یا اصوات بگیرند و یک پیچ و تاب جدید اضافه کنند.

ویدیوهای ریمیکس شده مرتباً در سیستم عامل هایی مانند TikTok ویروسی می شوند و به روشی م forثر برای رشد مخاطبان کاربران تبدیل شده اند. این ویژگی می تواند همان تأثیر را برای سازندگان YouTube داشته باشد.

من تصور می کنم که محتوای ریمیکس شده برای جایزه دریافت شده از صندوق شورت قابل واجد شرایط نیست زیرا 100٪ اصلی نیست. اما هنوز هم یک روش خوب برای سرگرمی مخاطبان است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موارد جدید در YouTube Shorts ، مراجعه کنید به: YouTube Shorts 4 ابزار جدید ایجاد را راه اندازی می کند

منبع: وبلاگ رسمی YouTube