هوش محتوا چیست: راهنمای یک بازاریاب

هوش محتوا چیست؟ هوش محتوا تاکتیکی برای استفاده از هوش مصنوعی (AI-) و نرم افزارهای مبتنی بر یادگیری ماشینی برای پردازش داده های محتوای شما و تبدیل آنها به بینشی است که استراتژی محتوای شما را مشخص می کند.

بازاریابی محتوا یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی برای ایجاد اعتبار، جلب اعتماد مخاطبان هدف و کمک به مشتریان بالقوه برای یافتن کسب و کار شما از طریق موتورهای جستجو است. در واقع، 72 درصد از کسب و کارها می گویند که بازاریابی محتوا باعث افزایش سرنخ ها می شود.

چگونه می دانید که آیا تلاش های بازاریابی محتوای شما منجر به نتایج می شود؟ علاوه بر این، استراتژی محتوای شما در برابر رقبای شما چگونه عمل می کند؟

هوشمندی محتوا را وارد کنید، که نشان می دهد محتوای شما چگونه با مخاطبان هدف شما طنین انداز می شود. اگر می خواهید درباره این استراتژی بیشتر بدانید، در جای درستی هستید. این پست وبلاگ به این موضوعات می پردازد:

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

هوش محتوا چیست؟

هوش محتوا تاکتیکی برای استفاده از نرم افزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی است تا بتوانید داده های محتوای خود را پردازش کرده و آنها را به بینش های ارزشمندی تبدیل کنید که استراتژی محتوای شما را مشخص می کند.

چرا هوش محتوا مهم است؟

بازاریابی محتوا یک استراتژی است که 82 درصد از بازاریابان به طور فعال از آن استفاده می کنند.

کدام پست های وبلاگ بالقوه ای را برای ثبت نام به عنوان سرنخ جذب کردند؟ آیا ویدیوهای شما مخاطبان هدف شما را برای تعامل با تجارت شما جذب می کند؟

هوش محتوا می تواند به این سوالات و بیشتر پاسخ دهد! همچنین می تواند:

  • اندازه گیری کنید که انواع مختلف محتوا چگونه با مخاطبان هدف شما کار خواهد کرد: با استفاده از یادگیری ماشینی و الگوریتم‌های هوش مصنوعی، هوش محتوا می‌تواند داده‌های محتوای شما و محتوای رقبای شما را پردازش کند تا انواع مختلف محتوایی را که مشتریان احتمالی شما دوست دارند مصرف کنند، مشخص کند.
  • موضوعات محتوایی را کشف کنید که به طور موثر مشتریان بالقوه شما را متحول می کند: هوش محتوا می‌تواند بینش‌هایی را از داده‌های محتوا برای درک موضوعات محتوایی که مشتریان احتمالی شما به دنبال آن هستند، به دست آورد. این می تواند بینش هایی را از منابع مختلف مانند حجم جستجو، صفحات یا ویدیوهای شما با بیشترین بازدید، یا محبوب ترین پست وبلاگ رقیب شما به دست آورد.
  • اطلاعاتی در مورد محتوای رقیب خود ارائه دهید: برای جلوتر ماندن، مهم است که استراتژی‌های رقیب خود را دنبال کنید. ابزار هوش محتوایی ما، ContentGeniusFX، می‌تواند داده‌های مربوط به صفحات رتبه‌بندی را برای یک عبارت جستجوی مرتبط با کسب‌وکار شما جمع‌آوری کند، داده‌ها را تجزیه و تحلیل کند و توصیه‌هایی در مورد اینکه چگونه می‌توانید از رقبای خود برتری بگیرید ارائه می‌کند.
  • تجزیه و تحلیل داده های گسترده ای را بر روی محتوای خود در زمان واقعی انجام دهید: بازاریابان مانند شما وظایف دیگری به جز ردیابی عملکرد محتوای شما دارند، بنابراین هوش محتوا می تواند کار را برای شما انجام دهد – ردیابی معیارهای مهم، پردازش آنها و ارائه آنها در داشبوردی که می توانید در صورت نیاز به سرعت به آنها نگاه کنید.
  • بخش‌های خاصی از فرآیند خود را خودکار کنید، مانند طبقه‌بندی موضوعات: برخی از ابزارهای هوش محتوا به شما کمک می کنند تا برخی از قسمت های فرآیند تولید محتوای خود را خودکار کنید. دیگران می‌توانند فرآیند ارتقای محتوا یا کارهای دیگر را خودکار کنند، مانند طبقه‌بندی پست‌های وبلاگ در هر موضوع.

نحوه انتخاب پلتفرم هوش محتوا

اکنون که می دانید هوش محتوا چیست و مزایای آن چیست، در اینجا چند نکته وجود دارد که قبل از انتخاب یک پلت فرم هوش محتوا باید در مورد آنها فکر کنید:

  1. نقاط دردناکی را که می‌خواهید با یک پلتفرم هوش محتوا حل کنید، شناسایی کنید
  2. به دنبال ابزارهای هوش محتوایی باشید که نیازهای شما را برطرف می کند
  3. یک پلتفرم هوش محتوایی را در نظر بگیرید که می توانید در حین مقیاس از آن استفاده کنید
  4. یک طرح در مورد نحوه استفاده و ادغام پلتفرم با پشته martech موجود خود ایجاد کنید

بیایید هر کدام را مرور کنیم:

1. نقاط دردناکی را که می‌خواهید با یک پلتفرم هوش محتوا حل کنید، شناسایی کنید

آیا به دنبال ابزار هوش مصنوعی برای خودکارسازی بخش‌های خاصی از فرآیند تولید محتوا هستید؟ یا از یک پلت فرم هوش محتوا برای کمک به سازماندهی داده ها، کشف روندها و تجزیه و تحلیل داده ها استفاده می کنید؟

در مورد مشکلاتی که پلتفرم هوش محتوایی شما باید حل کند شفاف باشید تا بتوانید ابزارهای متناسب با نیازهای خود را فهرست کنید.

2. به دنبال ابزارهای هوش محتوا باشید که نیازهای شما را برطرف می کند

فهرست کوتاهی از ابزارهای هوش محتوا که قادر به حل نقاط درد شما هستند تهیه کنید. در مورد ویژگی های ابزار تحقیق کنید

ممکن است با ابزارهای هوش محتوا مواجه شوید که ویژگی های بیشتری از آنچه شما نیاز دارید ارائه می دهند. در حالی که این ویژگی های اضافی خوب هستند، روی نیازها و استراتژی های محتوای خود تمرکز کنید.

3. یک پلتفرم هوش محتوا را در نظر بگیرید که می توانید در حین مقیاس از آن استفاده کنید

این نوک ممکن است به نظر برسد که نوک قبلی را منقبض می کند. ابزارهای هوش مصنوعی مانند پلتفرم های هوش محتوا برای کمک به رشد کسب و کار شما هستند، بنابراین جدا از انتخاب پلتفرمی که نیازهای فوری شما را برطرف می کند، به دنبال پلتفرمی باشید که بتواند سطحی از اتوماسیون را انجام دهد.

برای رقابتی ماندن در مقیاس خود، ممکن است به یک پلتفرم هوش محتوا نیز نیاز داشته باشید که بتواند بینش هایی را از داده های رقبای شما استخراج کند.

4. یک طرح در مورد نحوه استفاده و ادغام پلتفرم با پشته martech موجود خود ایجاد کنید

چگونه پلتفرم هوش محتوا را با پشته و فرآیندهای martech خود ادغام خواهید کرد؟ برنامه ای در مورد نحوه آموزش اعضای تیم خود برای استفاده از آن داشته باشید. این تضمین می کند که بیشترین ارزش را از سرمایه گذاری هوش مصنوعی خود دریافت خواهید کرد.

3 پلتفرم هوش محتوا که می توانید استفاده کنید

در اینجا سه ​​ابزار هوش محتوا وجود دارد که می توانید بررسی کنید:

  1. ContentGeniusFX
  2. پاک کردن
  3. با رضایت

بیایید نگاهی به هر پلتفرم هوش محتوا بیندازیم:

1. ContentGeniusFX


ContentGeniusFX بخشی از پلتفرم رشد بازاریابی اختصاصی ما MarketingCloudFX است. ContentGeniusFX با پشتیبانی از فناوری IBM Watson، یک ابزار ایجاد و تجزیه و تحلیل محتوای SEO است که می تواند بینش هایی را در مورد اینکه چگونه از رقبای خود برتری پیدا کنید، ارائه می دهد. این به مشتریان ما کمک کرده است که ترافیک ارگانیک را تا 10٪ افزایش دهند!

2. تمیز

پاک کردن

نرم افزار مدیریت محتوای Curata به شما امکان می دهد محتوای رقیب خود را با بهترین عملکرد بیابید و بینش هایی در مورد اینکه چرا برای مخاطبان شما جذاب است را ارائه می دهد. Curata می‌تواند داده‌ها را روی وب خراش دهد و آنها را در داشبوردی نمایش دهد که بینش‌های ارزشمندی را ارائه می‌دهد.

همچنین می توانید با استفاده از Curata محتوای خود را از طریق کانال های مختلف به اشتراک بگذارید.

3. محتوا

با رضایت

Contently با استفاده از StoryBook، فناوری اختصاصی آن که محتوایی را که به کسب و کار شما کمک می کند تجزیه و تحلیل و پیش بینی می کند، به شما در استراتژی محتوای خود کمک می کند. توصیه های محتوایی را ارائه می دهد که با مخاطبان شما طنین انداز می شود، از جمله لحن و صدای مناسب.

این پلتفرم هوش محتوا همچنین دارای تجزیه و تحلیل است که شما را از بهترین عملکرد و محتوای درآمدزا مطلع می کند.

بود کارشناسی ارشد از هنر ما

WebFX پیشرو در صنعت بازاریابی و طراحی است.

استراتژی خود را با بینش هایی از هوش محتوا تقویت کنید

بازاریابی محتوا یک استراتژی موثر برای دستیابی به مشتریان جدید و پرورش مشتریان فعلی است تا بتوانید کسب و کار خود را توسعه دهید. هوش محتوا می تواند به مقیاس کسب و کار شما کمک کند و آن را به ارتفاعات جدیدی برساند.

اگر به دنبال تیمی از کارشناسان بازاریابی محتوا هستید که مجهز به ابزارهای هوش محتوا هستند، با WebFX همکاری کنید. ما یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل با بیش از 500 عضو تیم هستیم که به مشتریان ما کمک کرده‌اند تا استراتژی‌های محتوا با بیش از 65 نوع محتوا را توسعه دهند.

علاوه بر این، می‌توانید از پلتفرم هوش محتوایی ContentGeniusFX همراه با پلتفرم رشد اختصاصی ما، MarketingCloudFX، استفاده کنید، بنابراین می‌توانید معیارهای مهم محتوای خود را که به رشد نهایی شما کمک می‌کنند، ردیابی کنید.

با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید 888-601-5359 برای صحبت با یک استراتژیست در مورد خدمات بازاریابی دیجیتال ما!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور